O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 29 maja 2011

Revlon CS

Swoje opisy i swatche zacznę od podkładu revlon colorstay. Jest to już właściwie legenda, wszyscy go znają... albo przynajmniej większość :)

Generalnie jest to podkład dość ciężki, ale dzięki temu też kryjący i matujący. Mam trochę problemów z niedoskonałościami, a on to wszystko zakrywa, ponadto nie muszę już używać pudru do zmatowienia twarzy. Niektórym może przeszkadzać zapach-alkoholowy i brak pompki-podkład wylewa się ze szklanej buteleczki prosto na rękę. Nie wysusza skóry ani nie powoduje wysypu niespodzianek (przynajmniej u mnie, mam cerę mieszaną). Mogę powiedzieć śmiało, że jest to jeden z moich ulubionych podkładów, mimo, że jest za ciemny. Mam odcień 150 buff.


3 komentarze:

  1. Pewnie drogi? ;)
    Ja też właśnie potrzebuję podkładu dobrze kryjącego. Obecnie używam Max Factor Lasting performance i jestem zadowolona, jednak muszę trochę użyć tez pudru w kamieniu dla zmatowienia... Max Factor wg mnie nie jest tani, ale na szczęście na necie można taniej wyhaczyć.
    Aha, no i biorę zawsze (prawie) najjaśniejszy odcień.
    Chętnie poczytałabym jakich kosmetyków używasz do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie aż taki drogi ;) można go wyhaczyć już za ok. 38 zł na allegro. Max factora miałam jednego, ale był zbyt różowy, robił ze mnie świnkę. Revlon ma jeszcze 1 odcień 110 ivory, ale wpada w róż, więc też nie jest dla mnie. Co do włosów to pomyślę ;d

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.