O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 21 czerwca 2011

Essence silky touch blush

Essence silky touch blush, czyli jedwabisty róż do policzków. Jest to mój pierwszy róż, jednak przypadł mi do gustu na tyle, że nie będę szukać innego. Mam dwa odcienie tego różu: 10 adorable (jasny róż) i 30 secret it girl (brzoskwinia).
Co do samego różu:
+jest tani, kosztuje ok 10-12 zł
+dobry dla początkujących (różowy jest słabiej napigmentowany i nie można sobie nim zrobić krzywdy)
+trwały, trzyma się cały dzień
+raczej wydajny (choć niewielki)
+nie powoduje niedoskonałości
+dobrze się rozciera
+wygląda naturalnie, świeżo
+jest matowy, nie ma żadnych tandetnych drobinek brokatu
+kolory są raczej uniwersalne (występują 4 odcienie)
+nie robi plam, ani "placków"
+efekt można stopniować
+ma całkiem ciekawy wzór ma powierzchni

Minusów nie zauważyłam ;)

Swatche:







5 komentarzy:

  1. Dla blondynek lepszy jasny róż czy brzoskwinia?? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. stawiałabym na róż.. chociaż brzoskwinia też mi pasuje ;d w sumie to są raczej uniwersalne kolory, pasują i blondynkom i brunetkom.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ulubiony róż od paru miesięcy :) ja mam ten pośredni odcień babydoll :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam oby dwa kolorki i są super , jestem blondynką a pasują mi oba , zdziwiłam się gdyż brzoskwiniowe odcienie niezbyt mi pasują ;)
    Dzięki tobie jestem ich posiadaczką ;*
    Zapraszam do siebie jeśli będziesz miała ochotę ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że przypadły Ci do gustu ;)

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.