O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 8 czerwca 2011

essence soft touch mousse make-up

Dzisiaj przedstawiam Wam podkład w musie z essence :)
Chciałam spróbować czegoś w musie, więc padło na ten. W dodatku usłyszałam, że dodali nowy, najjaśniejszy odcień: 04. Generalnie nie żałuję, ale nie jestem pewna, czy kupię ponownie.
I tak:
Zalety:
+kolor po roztarciu jest ok (na początku wydaje się lekko pomarańczowy, ale potem się wtapia, aczkolwiek dla naprawdę bladych cer będzie za ciemny)
+ cena (dużo tańszy, niż np maybelline)
+ matuje, nie potrzebuję już pudru
+ kryje! a nie spodziewałam się tego po podkładzie w musie
+jest w miarę wydajny, ale cudu nie ma
Wady:
-gdy ktoś ma jakieś suche skórki podkreśli je, u mnie nieestetycznie zrobił to parę razy wokół oczu

+/- trwałość, ale zaznaczam, że tylko na bazie, bez niej trzyma się do 5h

Mam kolor oczywiście najjaśniejszy 04 matt ivory.
Kilka swatchy:
1.nieroztarty
2.roztarty do połowy
3.całkowicie roztarty




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.