O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 2 czerwca 2011

Zestaw dla bladziochów

Na rynku jest baardzo dużo podkładów, które mają być jasne, albo super jasne. Jednak dosyć często nazwa 'ivory' z kością słoniową nie ma nic wspólnego. Więc przedstawię Wam teraz zestaw idealny dla bladych twarzy ;)
Może zacznę od korektora, jest to NYX, kolor najjaśniejszy porcelene. Na zdj wyszedł dosyć ciemno, ale w rzeczywistości jest prawie biały. Generalnie jest idealny zarówno pod oczy, jak i na niespodzianki.

Następny krok to podkład: oriflame very me, odcień: porcelain, również najjaśniejszy. Jest dosyć fajny, dobrze się rozprowadza, jest lekki, nie wybłyszcza się specjalnie, ale też nie matowi buzi. Minusem jest na pewno to, że nie kryje. Jest to najmniej kryjący podkład, jaki znam, ale równocześnie najjaśniejszy, jaki miałam okazję widzieć. No i tak cena... 19,90zł, a w promocji jakieś 13,90zł , więc super ;)

To wszystko dla zmatowienia twarzy można oprószyć puderkiem. Mamy tu do wyboru 2:
1. rimmel stay matte 001 transparent, cena ok 24 zł
2. my secret puder sypki, kolor również transparentny, ok 10zł. Oba bardzo fajne. Różnica jest taka, że rimmel kryje i to zaskakująco jak na puder, ale generalnie oba są ok.. wydaje mi się też, że my secret jest jaśniejszy. W każdym razie obu używam i używać będę.




Usta możemy pomalować błyszczykiem. Np tym za zdjęcia wyżej, essence XXXL nudes, kolor 01 pure beauty lub szminką z inglota nr 262. Bardzo lubię cielaczki i myślę, że inne bladziochy też używają :) Oba produkty bardzo lubię. Błyszczyk jest super: fajnie się rozprowadza, tworzy delikatny kolorek (dodaję zdjęcia z 1 i 2 warstwami na ustach), aplikator jest w miarę. Poza tym wydaje mi się, że nawilża usta, co jest raczej mało spotykane. No i koszt... ok 8 zł :)
Szminka z inglota też mi pasuje. Fajnie maluje, ma dobrą konsystencję, nie robi dziwnych rzeczy z ustami. Jedyny minus to to, że trzeba mieć do niej idealnie lub prawie idealnie nawilżone usta, bo lubi podkreślać skórki. Ale nie jest to bardzo uciążliwe.





 I na koniec mały gratis :) nabyłam ostatnio pędzel do podkładu: Hakuro H50. Muszę powiedzieć, że jest świetny. Jest baaaaardzo milutki, mogłabym go macać cały czas ;d no i robi to, co musi zrobić pędzel: dobrze rozprowadza podkład, dobrze leży w ręku, jest solidny, nie robi smug. Nie prałam go jeszcze, ale podobno nic mu nie jest po takich przeżyciach. Póki co jestem mega zadowolona ;)

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pędzel. Zastanawiam się nad kupnem, więc przydatna byłaby o nich notka np. z jakiego włosia powinna być, jak myć itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyślę o nich :) akurat ten pędzel jest z włosia sztucznego, naturalne mogę niektórych uczulać. Co do mycia to generalnie woda z delikatnym szamponem dla dzieci/nawet mydłem. Ważne jest tylko, aby nie zamoczyć nic poza włosiem, żeby się nam nic nie rozkleiło. Jeśli zastanawiasz się akurat nad tym modelem to naprawdę polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jakie są lepsze? Naturalne czy sztuczne?? I jak naturalne to z jakiego zwierzaczka?? Może pytania zbyt szczegółowe, ale jak wiesz to chętnie się dowiem :) no i jak mam sprawdzić to uczulenie?? W sklepie dotknąć twarzy? To wystarczy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co, generalnie takiej wiedzy nie posiadam, moja przygoda z pędzlami się dopiero zaczyna. Ale u mnie jest to tak, że ze względu na moje poglądu nie kupię nic co jest zrobione ze zwierzaczka. Ani pędzla, ani futra.

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie można kupić ten korektor ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że korektor przypadł Ci do gustu. Polecam Ci przy okazji korektor mineralny z Elfa, ja go używam zimą jako podkładu bo jest dość kryjący. Piękny jasniutki odcień.
    Pozdrawiam Virtual

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, przypadł i to bardzo ;) być może poproszę Cię kiedyś o zamówienie go z ebaya, bo nie lubimy się ;d a z elfa jest tak samo jasny, czy ciemnejszy, nie wpada w róż ? :>

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne masz usta ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.