O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 27 lipca 2011

cieliste szpilki ;)

Dzisiaj mam dla Was małą odskocznię od kosmetyków w postaci szpilek w kolorze nude ;) Mam ich 2 pary, ale te są moje ulubione, są dość niskie (9-10cm), ale lubię je chyba najbardziej ze wszystkich butów jakie posiadam.


A Wy? macie jakieś swoje ulubione szpilki? Może także cieliste ? ;)

8 komentarzy:

  1. śliczne!
    -----
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co robie, poświęcam mu dużo uwagi i czasu

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd i za ile bo piękne? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość drogie, bo 219 zł, ale i tak to lepsze niż ściąganie z neta za 200 z przesyłką, bo jakoś ostatnio sobie tyle życzyli. A kupiłam w małym sklepie w moim mieście o nazwie "Ania" ;d więc chyba Ci to nie pomoże, al słyszałam też, że są na all ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu szkoda, że tak drogo :(

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.