O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 14 lipca 2011

essence colour & go

Bohaterem dzisiejszej notki będzie, jak tytuł wskazuje, lakier do paznokcie essence colour & go.Ściślej mówiąc będą to 2 lakiery, a raczej 2 kolory: nr 28 plum perfect oraz 35 movie star.

To co widzimy najpierw przy każdym produkcie to-rzecz jasna-opakowanie. Tutaj mamy małą, zgrabną buteleczkę, co mi się podoba. Nie lubię dużych pojemności w lakierach, bo nigdy nie mogę ich wykończyć.

Drugą ważną cechą i połową sukcesu lakierów do paznokci jest pędzelek. Powiem szczerze, że nie oczekiwałam wiele po lakierach za 5 zł, a tu niespodzianka. Pędzelek jest spłaszczony, fajnie wyprofilowany, przez co nawet tak niewprawiona ręka jak moja poradzi sobie z nałożeniem go ;)

Konsystencja lakieru jest dobra, lakier dobrze się nakłada i rozprowadza. Jednak do całkowitego pokrycia potrzebne są 2 warstwy lakieru. Nr 28 mam już od roku i co prawda trochę wysechł, ale nadal idzie się nim pomalować, chociaż już ciężko. Chociaż moim zdaniem wyschnięcie dopiero po roku to jest jednak bardzo dobry wynik. Ogólnie dobry produkt za małe pieniądze (ok. 5 zł). Myślę, że skuszę się ponownie, gdy wykończę szary. Gdy klikniecie na zdjęcia-powiększy się, tak samo jak w poprzednich notkach ;)
Aaaa i zapomniałabym-zamówiłam sobie paletkę sleeka. Jak tylko przyjdzie wrzucę swatche i pierwsze wrażenia ;)

The hero of today's notes will be nail polish: color & go. I have 28 plum perfect and  35 movie star.
 Packaging is a small, shapely bottle, which I like. I do not like large bottles, because I can never finish them off.
Brush is flat, nice shaped, so that everyone can cope with the application ;)
Consistency is good, nail polish is applied well. However, for the total coverage you need 2 coats. Overall a good product for little money (about 5 zł). I think that I will buy it again.


Zdjęcia/photos/swatches:








6 komentarzy:

  1. nie lubię lakierów essence, a juz w ogóle colour&go, ja to zasze taki wyjątek:D szarym malowałam jakis czas temu pazurki;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja od lakierów w sumie dużo nie wymagam (tym bardziej, że nie używam ich często) : ma mieć fajny kolor, pokrywać pazurki i mieć dobry pędzelek. Niska cena też mile widziana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no, ale mi colour&go max długo schną i szybko odpryskują

    OdpowiedzUsuń
  4. no co Ty ;o no, ale w sumie co osoba to reakcja na dany produkt.. tak już jest, że to co dla jednego będzie cudem dla drugiego moze być badziewiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mówię, że to 'badziewie' ale moje pazurki wolą np wibo;)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam jeden lakier z wibo i u mnie się np nie sprawdził.. jakieś pęcherzyki powietrza (?) mi się porobiły :/

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.