O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 13 lipca 2011

Essence stay with me longlasting lipgloss , part 2

Jak widać po tytule kupiłam sobie kolejne błyszczyki z serii stay with me. Są to kolory: 01 me & my icecream oraz 02 my favorite milkshake. Miałam dokupić tylko nr 02, ale stwierdziłam, że jeszcze jeden nie zaszkodzi ;) poza tym, żeby je dostać w naturze czekałam chyba 3 tyg, więc lepiej kupić, niż potem znowu latać 50 razy. Co mogę o nich powiedzieć, czego nie powiedziałam wcześniej? Rzeczywiście są w miarę trwałe, ważne jest, że nie tworzą nieestetycznych śladów na ustach i nie zbierają się w kącikach, a po prostu stopniowo bledną, a potem całkowicie znikają z ust. Wydaje mi się też, że aplikator w nr 01 jest bardziej giętki, ale ręki sobie uciąć nie dam ;) Te 2 kolory są prawie niewidoczne/transparentne, ale jednak coś tam widać. Mi się podobają wszystkie i jeśli się skończą to na pewno kupię ponownie ;) no, chyba,że będę chciała wypróbować jakieś inne nowości...

I bought another of lipgloss a series stay with me.. These are the colors: 01 me & my icecream and 02 my favorite milkshake. I had to buy only the number 02, but I though that one more will not hurt:) moreover, to get it I waited three weeks, so you better buy than the then walk again 50 times. What can I say about them, not what I said earlier? Indeed they are durable, it is important that they do not create unsightly marks on your mouth and do not gather in the corners, and just gradually fade, and then completely disappear from the paragraph. It seems to me also that the applicator in the No. 01 is more flexible;) These two colors are almost invisible / transparent. I like them all and will definitely buy again:) Well, unless I will want to try out some other news ...

Zdjęcia/photos/swatches:





 




01 me & my icecream









                                                        

                                                              02 my favorite milkshake:



1 komentarz:

  1. bd musiałam kiedys kupic jakis SWM, bo widzę, że robią furrore:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.