O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 25 lipca 2011

got2b POWDER'ful styling POWDER

got2b POWDER'ful styling POWDER-tak brzmi dokładna nazwa kosmetyku, który jest bohaterem dzisiejszej notki. Mówiąc ściślej jest to puder, który ma nam ekspresowo dodać objętości. A raczej naszym włosom.

To co obiecuje producent i skład jak zwykle znajduje się na zdjęciach.
A jaka jest moja opinia na temat produktu? Może najpierw o opakowaniu. Jest dosyć małe i zgrabne. Po odkręceniu zakrętki widzimy dziurki, przez które dozujemy puder. Sam puder ma formę białego proszku.
Co do działania: według mnie działa. Zwiększa objętość włosów, dość wygodnie się go dozuje. Jednak trzeba z nim uważać, bo może nam przetłuścić włosy. Najlepiej wypróbować go wcześniej, a nie nakładać 1 raz przed ważnym wyjściem. Czy będę go stosować codziennie? raczej nie, nie chcę obciążać włosów i sprawić, że będę musiała je szybciej umyć. W każdym razie puder spełnia swoją rolę, więc pewnie kupię ponownie.
Co do ceny, u mnie w mieście dość wysoka, ok 22 zł. W promocji 15.

got2b styling POWDER'ful POWDER-this is the exact name cosmetics, which I will describe today. Specifically it is a powder that has an express add volumes for us. Or rather, our hair.


This is what the manufacturer promises, as usual, and the ingredients are in the pictures.
And what is my opinion about the product? first on the packaging. It's quite small and neat. After unscrewing the cap we can see holes through which dispenses the powder. The product has the form of white powder.
  I think it works. Increases hair volume, quite conveniently dispenses it. But be careful, because they can make the hair will look dirty.  Will I use it every day? rather not
.  Powder works, so probably buy again.
As for money, with me in quite high, about 22 zł. The promotion 15zł.





6 komentarzy:

  1. ten puder do włosów ma juz chyba co 2 blogerka ,a mnie on nadal nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  2. co kto lubi.. ja go 1 raz zobaczyłam na wizazu, potem stał się popularny i postanowiłam spróbować. Zresztą nie żałuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pojęcia, użyłam go dopiero kilka razy... ale sądząc po tym, że nie należy go nakładać za dużo podejrzewam, że starczy na jakiś czas ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. jak na swoja wielkosc to jest bardzo wydajny i starcza naprawde na sporo fryzurek, wiec ze swojej strony moge powiedziec, ze polecam !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. do podniesionych fryzur, jak dla mnie numer 1. plusy to szybka i łatwa aplikacja no i efekt hehe

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.