O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 3 lipca 2011

Harry Potter-szachy czarodziejów i inne gadżety

Jako rasowy chochlik i fan nie mogłam odmówić sobie paru gadżetów ;) jakiś rok temu, może wcześniej zobaczyłam w tv reklamę szachów Harry'ego Pottera i od razu wiedziałam, że muszę je mieć. I tak zaczęło się moje zbieranie. Figury szachowe oraz inne gadżety ukazywały się razem z 'gazetką'. Jej cena to 25zł i została wydawana chyba co 2 tyg. Wygląda ona tak:
Grać co prawda do tej pory nie umiem, mimo, że te gazetki nas tego uczą, jakoś nie ciągnie mnie do tego typu gier. Jednak z samych szachów jestem bardzo zadowolona-wyglądają dosłownie jak z filmu, tylko mniejsze ;) Szachownica jest biało-niebieska, figury identyczne jak w filmie, dodatkowo każda wydaje jakiś dźwięk, 'rozwala' się na pół lub jest magnetyczna. Narożniki mają 'loga' domów i świecą w ciemności na niebiesko. Jednym słowem czad! ;)




Co do gadżetów to były one naprawdę różne:
1) świecące plakietki na magnes z różnymi postaciami, coś w stylu tych z HP i CO






2)zmieniacz czasu na łańcuszku, naprawdę fajnie wykonany, dość duży:










3) lewitujący długopis, oczywiście normalnie pisze, nie jest to atrapa







4) różdżka do przesuwania magnetycznych figur szachowych, po jednej dla każdego gracza






Wszystko możemy zapakować do zgrabnych opakowań, również sygnowanych logiem "Harry Potter":
 


I pamiętajcie: 15 lipca premiera filmu: Harry Potter i Insygnia Śmierci, part 2! :)


A wszystko zaczęło się tak:



I aktorzy zmienili się tak:



Szkoda, że to wszystko się już skończy.. nie będzie na co czekać w następnym roku...

14 komentarzy:

  1. Ja nie chce już końca to jest zbyt zajebisty film żeby mógł się skończyć

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra :D Teraz znowu jest ta gazetka ??

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam, że coś takiego znowu wychodzi, ale nie wiem czy to prawda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam do ciebie ważne pytanie.
    Skąd masz ten zmieniacz czasu ?!
    Ja szukam go już nie miej niż rok i nie potrafię go znaleść.
    Bardzo cię proszę byś mi powiedziała jak najszybciej, bo bardzo mi na tym zależy.
    z góry dziękuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Cinema Store jest ;p

      Usuń
  5. Witaj.
    Mam do ciebie bardzo ważne (jak dla mnie) pytanie .
    skąd ty masz ten wehikuł czasu ?
    Szukałam go niemniej niż rok a za chiny go nie potrafię znaleść.
    Jeśli byłą byś tak upszejma i byś mi odpisała.
    Z góry dziękuje : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można go znaleźć na allegro albo bardzo ładna, ale drogą replikę tutaj: http://cinemastore.pl/pl/p/HARRY-POTTER-Zmieniacz-Czasu/361

      Usuń
  6. On był dołączony do jednej z takich gazetek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tez mam kilka z tych gadżetów:D a HP czytałam i oglądałam chyba już po 10 razy, wracam do tego za każdym razem jak nie mam nic do czytania lub mi się nudzi, więc oglądam :D ach uwielbiam HP! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mam pytanko :) możesz napisać to co jest tam na zmieniaczu napisane?? zawsze mnie to ciekawiło, a nie mogę znaleźć zdjęcia, które pokaże cały napis :)
    z góry dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No górze wokół 'obręczy': 'I mark the hours every one nor have I yet outrun the sun', a no dolnej: 'My life & value unto you are gauged by what you have to do' ;)

      Usuń
  9. Czy ten wehikuł można wyciągnąć z tej podstawki ? Z góry dziękuje za odpowiedz gdyż jest dla mnie bardzo ważna : :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest podstawka, wehikuł tak właśnie wygląda ;p Żadnego elementu nie można wyciągnąć.

      Usuń
  10. I got this website from my pal who told me on the topic of this site and now this time I am browsing this site
    andd reading very informative articdles orr
    reviews at this place.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.