O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 30 lipca 2011

Max factor Xperience

Nadszedł czas na max factora xperience. Zacznę może od tego, że dostałam go w prezencie. Na początku bardzo się ucieszyłam, bo kolor wydawał się dość jasny: miałam 40 light ivory (najjaśniejszy).

Opakowanie: ładna czarna tubka z zielonym iksem. Dość dobrze dozuje się z niej produkt.

Kolor: jak już pisałam dość jasny.

Ogólne wrażenia:
Podkład jest rzeczywiście lekki, dobrze się rozprowadza i nie robi smug. Wydaje się być idealny na dzień.
Jednak wcale nie jest taki super jak obiecuje producent. Przeżyłabym to, że po niedługim czasie świeciłam się oraz, że nie był zbyt trwały i nie kryje za dobrze (krycie jest raczej słabe do średniego), ale ma on minus, którego nijak nie można obejść: kolor. Moja radość z jego powodu nie była długa, ponieważ poza tym, że jest w miarę jasny.... Jest też różowy. Co na skórze większości Polek wyglądałoby źle. Na mojej również-zrobił ze mnie świnkę.
Na pewno nie kupię ponownie, oddałam go mamie.



2 komentarze:

  1. miałam ten podkład i nie polubilismy się, ja miałam ciemniejszy i był pomaranczowy;/

    OdpowiedzUsuń
  2. No to niedobrze, bo przymierzałam się do jego zakupu... ale jeśli powoduje świecenie to bardzo niedobrze, a słabe krycie to już w ogóle nie jest to, czego szukam.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.