O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 2 lipca 2011

NAILTY, czyli zmywacz do paznokci z Biedronki

Jak sugeruje tytuł dzisiaj notka będzie o zmywaczu do paznokci NAILTY. Znajdziecie go w jakże znanym nam wszystkich uniwersalnym sklepie-Biedronce. Generalnie zmywacz mi się podoba: robi co ma robić. Dobrze zmywa lakier, ma wygodną, całkiem sporą buteleczkę, jego zapach da się wytrzymać (nie śmierdzi tak bardzo jak większość innych zmywaczy) i jest tani. Czego chcieć więcej ? ;)
Co prawda zdjęcia nie wyszły mi dziś super fajnie, ale widać co to jest + oczywiście skład, także dodaję (jednak radzę powiększyć ;) ):


3 komentarze:

  1. Będąc w Biedronce, skusiłam się na niego, ale po pewnym czasie używania go (a ostatnio dosyć często zmieniałam kolor paznokci) zauważyłam, że zaczęły mi się rozdwajaę paznokcie. Nawet w internecie można znaleźć podobne opinie. Niestety ponad połowę butelki będę musiała wyrzucić.
    A miało być tak pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja u siebie niczego takiego nie zauważyłam, a i nie czytałam opinii w sieci.. może to przez to, że nie maluję paznokci zbyt często, ale mi pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do moich paznokci się nie nadaje, bo mam zniszczone i muszę mieć coś specjalnego... odżywczego, nawilżającego :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.