O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 29 lipca 2011

Seria 'swatche prównawcze'-produkty do ust

Pomyślałam sobie, że zrobię mini serię postów. Po tym jak pojawią się wszystkie recenzje z danego działu produktów będę publikować swatche porównawcze.. Seria będzie miała 3 kategorie: produkty do ust, korektory i podkłady.
W związku z tym, że omówiłam i pokazałam wszystkie moje mazidła do ust wstawiam swatche ;)

I thought that I will do a mini series of posts. After appear all reviews I will publish comparative swatch .. Series will have three categories: products for lips, concealers and foundations.


Zdjęcia/swatches:
 E 52-essence 52 in the nude
I 262- inglot 262
E...-essence XXXL nudes 01 pure beauty
E 53- essence 53 all about cupcake
E 05- essence stay with me 05 I like cotton candy




E 01-essence stay with me 01 me & my icecream
E 02- essence stay with me 02 my favorite milkshake





1 komentarz:

  1. Chochliku, nie mam zdjęcia całej twarzy, więc raczej go nie wstawię, po drugie nie retuszuję zdjęć, jedynie je rozjaśniam, by wydobyć kolor taki, jaki jest w rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.