O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 20 lipca 2011

SLEEK OH SO SPECIAL

Przyszła do mnie dzisiaj paletka ze sleeka oh so special. Jest to moja pierwsza paletka tej firmy i w ogóle pierwszy produkt od nich. Nie używałam jej jeszcze, ale to co widzę w opakowaniu bardzo mi się podoba ;) W paletce mamy 12 cieni o pojemności 1,1g. 5 z nich jest błyszczących, 7 matowych. Kolory w większości neutralne, czyli takie jakie lubię.
To co mogę Wam powiedzieć po przejechaniu palcem po cieniach, to to, że cienie są dobrze napigmentowane i mają jakąś taką inną konsystencję, niż reszta moich cieni. Trudno ją określić, ale też mi się podoba ;)

Jeśli chodzi o samo opakowanie. Paletka przychodzi w kartoniku, z różowym środkiem, także fanki tego koloru mogą się ucieszyć. Sama paletka jest ładna, zgrabna i dosyć mała, jak widać na porównaniu z telefonem. Jak powszechnie wiadomo mamy także folijkę z nazwami cieni .

Sleek oh so special. This is my first palette of this company, and in general the first product from them. we have 12 shades with a capacity of 1.1 g. 5 of them is glittering, 7 mat. Colors in the most neutral.
What I can tell you now, is that shadows have some kind of a different texture than the rest of my shadow. It is difficult to define, but I like it;)

As for the packaging. Palette comes in a carton, with a pink center, and fans of that color can cheer. palette is pretty, slim and fairly small, as seen in comparison with the phone. As everyone knows we also have a foil with the names of the shadows.

Oczywiście mam dla Was zdjęcia/Swatches/photos: ;)























I coś co pasuje do mnie doskonale ;)






edit: swatche na ręku ;d


 



edit 2: dodaję 2 powiedzmy makijaże... na szybko, z fleszem (inaczej się nie dało, zrobiłam jakieś pół godz. temu) i brzydkie, ale ukazują większość zmieszanych ze sobą kolorów ;d

6 komentarzy:

  1. śliczna paletkaaaa <3 wrzucisz jakieś swatche na oku lub porównawcze na skórze?

    aż mi się oko zmoczyło przez ten obrazek z HP... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zrobię jakiś makijaż to wrzucę :) może na ręku, zobaczę zresztą ;d
    A obrazek rzeczywiście suuuper, dokładnie mówi o mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne wybrałaś sobie kolory cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne oczka masz :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.