O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 28 lipca 2011

virtual eyeshadow base

Dzisiaj recenzja bazy pod cienie z firmy virtual. Jej pełna nazwa brzmi jak tytuł-virtual eyeshadow base.

Opakowanie: mały, zgrabny, odkręcany słoiczek.
Aplikacja: bazę trzeba nabierać palcami, przez co osoby o długich paznokciach mogą mieć trudności. Producent zaleca opuszkiem palców nanieść cienką warstwę na powiekę. Ja jednak zawsze biorę trochę więcej.
Konsystencja i wygląd:baza ma dość 'tępą' konsystencję. Trzeba ją trochę rozgrzać przed użyciem, żeby była bardziej plastyczna. Baza jest cielista, raczej mało widoczna na powiece.
Pojemność: 5ml.
Cena: W tej chwili ceny poszły chyba w górę. Ja swoją kupiłam kiedyś za 11 zł na allegro. Ale to było ponad rok temu.
Opinia: Denerwuje mnie trochę jej konsystencja i to, że trzeba się trochę namęczyć, aby ją rozetrzeć, ale spełnia swoje zadania. Utrzyma cienie nawet przez całą weselną noc, co przy moim powiekach jest sukcesem ;) Podbija też lekko kolor cieni.Jak za tą cenę bardzo fajna baza, mogłaby mieć jedynie lepszą konsystencję.





Today review the database under the shadows of the virtual company.

Packaging: small, neat, detached jar.
Application: base must apply with your fingers, so that people with long nails may have difficulty with it. The manufacturer recommends the fingertips, apply a thin layer of the eyelid. But I always take a little more.
Texture and appearance: base is fairly '
blunt' consistency. It must be a little warm up before use, to be more plastic. The base is the fleshy, not very visible on the eyelid.
Capacity: 5ml.
Price: 11 zł. But that was over a year ago.
Opinion: It annoys me a bit of consistency and that you have a bit of toil to rub it, but it fulfills its tasks. Shadows will remain even throughout the wedding night, what with my eyelids is a success:) As for the price of a very cool base, could only have a better consistency.

3 komentarze:

  1. Miałam tą bazę i jej szczerzę nie znosiłam - samo działanie ok, ale ta konsystencja, opakowanie, konieczność podgrzewania... Dla mnie to zdecydowanie za dużo minusów :P Na pewno jej nie kupię ponownie szczególnie, że teraz już są u nas na rynku tanie i dobre bazy

    OdpowiedzUsuń
  2. mi przeszkadza tylko konsystencja,opakowanie jak dla mnie ok. Chociaż pewnie inaczej bym mówiła gdybym miała długie paznokcie ;)
    Chociaż właśnie przez tą konsystencję chciałam też spróbować czegoś innego... ale o tym już w innym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam baze o podobnej konsystencji i nie cierpiałam jej, kupiłam moją ukochaną lumenke i nie zamienie jej na nic innego

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.