O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 22 lipca 2011

Zakupy

Byłam dzisiaj 'w mieście', więc kupiłam sobie 3 rzeczy ;) powinnam mieć zakaz wchodzenia do każdej drogerii w mieście.. no, ale nic, skoro już mam to pokażę, recenzje pojawią się w przyszłości.

1) Lakier do paznokci virtual street fashion. Zawsze chciałam mieć cielisty, kryjący lakier.
Na opakowaniu jest napisane:
"Intensywne, lśniące kolory. Szybkoschnący, nadający głębię już po nałożeniu jednej warstwy lakieru."
No zobaczymy, jak to będzie z tymi obietnicami.
Cena: 8,99 zł.


2) ziaja HerbikaPlant krem pod oczy z bławatkiem rozjaśniający cienie. Miałam kupić żel z flosleku, który kiedyś miałam, ale ostatecznie za 7 zł nie zaszkodzi spróbować :) Oczekuję raczej nawilżenia, bo cieni w zasadzie nie mam, chociaż miło by było jakby rozjaśnił trochę skórę pod oczami.






3) bardzo dobrze znany wszystkim pędzelek: essence smokey eyes brush.
Długo na niego polowałam, bardzo chciałam mieć. W końcu w nowej szafie essence w innej drogerii go dorwałam ;)
Mam nadzieję, że nie jest to jakaś nowa, ulepszona wersja, która będzie działała inaczej. A, i on jest fioletowy, nie wiem dlaczego aparat nie oddał całkowitej barwy pędzelka.

5 komentarzy:

  1. miałam kiedyś krem z ziai pod oczy, na cienie właśnie, ale z serii profesjonalnej jakiejś, ze niby do stosowania w salonach kosmetycznych. przyznam, że mi on lekko rozjaśniał cienie i nawilżał skórę, ciekawa jestem jak ten HerbikaPlant, może sklecisz jakąś recenzję jak poużywasz? (;
    a pędzelek z essence mam i bardzo lubię, świetnie się nim rozciera cienie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co do tych obserwowanych, nie zauważyłam żadnych problemów, ale one mogą mieć związek z przeglądarką. w poprzedniej wersji firefoxa, której używałam, nie dało się zmienić nic w wyglądzie bloga na blogspocie, tak dysfunkcja przeglądarki :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie się czaję na ten pędzelek ;)
    I bardzo podoba mi się ten lakier z Joko, jest śliczny.
    Czekam na recenzję tego kremu, u mnie w aptece kosztuje on 5 zł, dzisiaj go oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.