O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 5 lipca 2011

Zapowiedź recenzji ;)

Kupiłam sobie dzisiaj błyszczyk z essence stay with me i pomadki, nr 52 i 53 (chyba najpopularniejsze). Co prawda nie jestem przekonana co do koloru nr 53 (czy mi pasuje), ale może z czasem mi się spodoba, gdyż od zawsze noszę same nudziaki. Niedługo recenzje i zdjęcia! :)

3 komentarze:

  1. używałam tego tuszu jakieś 8 miesięcy temu, zużyłam naprawdę duuużo opakowań :) jednak miałam wersję z tą wygiętą szczoteczką i byłam zadowolona. Ale na razie nie chcę wracać do tych mascar,które miałam, chcę czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na komputerze nie mam :) ale mogę jutro rano zrobić jak będzie dobre światło i Ci podrzucę tego swatcha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://imageshack.us/g/51/img5968o.jpg/ , totaj swatch różu :) niestety pogoda nie dopisuje i jest dość ciemno, dlatego zdjęcie takie a nie inne.. ale mam nadzieje,że coś zobaczysz :)
    kolor można fajnie stopniować na policzku, na dłoni nie rozcierałam dlatego wygląda na dość intenswyny kolor, ale w rzeczywistości taki nie jest :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.