O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 29 lipca 2011

ziaja, soraya-maseczki

Dzisiaj przedstawię Wam maseczki:
1.Saraya Professional Care & Control-maseczka drożdżowa silnie oczyszczająca, antybakteryjna.
2.Ziaja maska oczyszczająca z glinką szarą
3.Ziaja maska nawilżająca z glinką zieloną.

Miałam każdej po jednym opakowaniu, więc nie wiem jak się sprawdzają przy dłuższym użytkowaniu, ale na mnie zrobiły dobre wrażenie. Te, które mają oczyszczać robią to, a i nawilżająca spełnia swoje zadanie. Jednym słowem działają. W dodatku ziaja kosztuje coś ok 1,70 zł., więc cena bardzo fajna.

Wszystkie obietnice producenta, skład i opakowanie można zobaczyć na zdjęciach.




Today, introduce you to the mask:
1.Saraya Professional Care & Control-strong purifying mask yeast, antibacterial.
2.Ziaja cleansing mask with gray clay
3.Ziaja moisturizing mask with green clay.

I had each one package, but already made ​​a good impression on me. Purifying cleanse and moisturize moisturizing. In a word, work.

All the promises of the manufacturer and the ingredients can be seen in the pictures.

5 komentarzy:

  1. Potwierdzam, Ziaja bardzo fajna :) Spełnia swoje zadanie w 100 %.

    OdpowiedzUsuń
  2. moja skóra nie lubi parafiny, a ziaja ma w składzie isoparaffin i nie wiem co o tym myśleć:D

    OdpowiedzUsuń
  3. maseczka to nie krem, trzymasz ją tylko 10-15 minut... nie wiem czy przez ten czas mogłaby Ci zrobić krzywdę ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. krzywde zrobic może, ale czy zapachac nie wiem:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też niestety nie mam pojęcia :(

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.