O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Czym pachnie Chochlik..

.. czyli o perfumach i zapachach ;)

1.Avril Lavigne, black star
Zapach po prostu mi się podoba ;) Nie umiem nigdy określać, co i jak, więc skopiuję opis z wizazu:

"Kategoria: kwiatowo - owocowa
Nuty zapachowe: czarna śliwka, ciemna czekolada, hibiskus"


Zapłaciłam jakieś 80 zł, z tym, że koleżanka sprowadzała mi to ze Szkocji. W każdym razie nie żałuję, poza tym perfuma jest wydajna.




2. Oriflame, precious moments EDP.
Kolejna po prostu ładna perfuma. Przeszkadza mi tylko to, że ma w sobie brokat.. Parę osób myślało, że właśnie brokatem się obsypałam... a nie widzi mi się robić za siostrę Edzia-pedzia, którego posypali brokatem (i domalowali mięśnie) i dlatego błyszczy w świetle słonecznym, więc nie wiem, czy kupię ponownie. Na nakrętce umieszczony jest pierścionek.
Nie mam pojęcia ile kosztuje, mama kupiła mi w promocji ;)

"Nuty zapachowe:
nuta głowy: czarna porzeczka, czerwone jabłko, jeżyna, poziomka
nuta serca: jaśmin, magnolia
nuta bazy: piżmo, karmel, akordy drzewne "



 3.Bardzo lubię też te zapachy. Z lewej jest perfumka z oriflame, potem C-THRU. Z tej ostatniej firmy (?) lubię też zapach fioletowy i zielony ;)

10 komentarzy:

  1. Dwie pierwsze buteleczki mają bardzo ładny kształt, uwielbiam to w perfumach, oprócz zapachu oczywiście, który jest zawsze na pierwszym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam próbkę Avril Lavigne i mnie się nie podoba. Ale fajną ma buteleczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eeee tam, mi się Avrilki bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tagi i posty o perfumach, po prostu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy :) Szczegóły tutaj - http://moody-gingers-stuff.blogspot.com/2011/08/awards.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się Twój blog, zwłaszcza recenzje jasnych pudrów/podkładów, ale błagam, nie pisz "perfuma"...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie, aż się odechciewa czytać kiedy się widzi takie byki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfumy Avril są śliczne :) ale używam perfum z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.