O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 4 sierpnia 2011

essence kajal pencil

Kiedyś na mojej linii wodnej gościła czarna kredka ;) Zbrodnia-pomyślicie, ale umiejętnie nałożona nie musi wyglądać strasznie. Jednak po jakimś czasie doszłam do wniosku, że w sumie jej nie potrzebuję i chcę spróbować czegoś nowego, świeżego. Przeczytałam gdzieś wzmiankę, że biała/cielista kredka 'otwiera oko, rozświetla i odświeża spojrzenie'. Myślę spróbuję, co mi tam. Poleciałam do natury-chyba jedyną białą kredką była kredka z essence-kajal pencil. Koszt niewielki, bo 7zł, więc wzięłam. Później zaczęłam polować na cielistą, jednak niestety nigdzie nie mogłam jej dostać.. do czasu aż pani w naturze przy zakupie jakiegoś produktu zaproponowała mi kredki za 5 zł w promocji... Mówię 'nie dziękuję', ale po chwili namysłu dodałam 'chyba, że ma pani cielistą'-miała ;) Od tego czasu używam dwóch na zmianę i towarzyszą mi wiernie prawie każdego dnia. Kolory to 04 white i 19 all I want.




Wybaczcie przydługi wstęp, już przechodzę do recenzji... chociaż generalnie nie wiem co można o niej powiedzieć, kredka jak kredka ;) Jest miękka, łatwa w obsłudze, wydajna, nie uczula i nie podrażnia. Daje dość wyraźny kolor, a sam efekt po jej użyciu mi się podoba. Zdecydowanie wolę powiekę cielistą, niż moją naturalną, zaróżowioną. Rzeczywiście daje efekt wypoczęcia i świeższego spojrzenia.

10 komentarzy:

  1. Wooow, jaka jakość zdjęć ;O
    No dobra, może i jeszcze mnie ktoś na jakieś kosmetyki namówi, ale sama przed sobą udaję, że posiadam zdrowy rozsądek xd
    Jeśli chodzi o odżywkę z my secret, to jest to mój pierwszy kosmetyk z tej firmy; mam nadzieję, że krzywdy mi nie zrobi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tam,oja tam ja czasem uzywam czarnej kredki na linie wodną:D
    białą mam z nyxa, cielistej nie mam

    OdpowiedzUsuń
  3. czarna też może dobrze wyglądać ;p ale póki co wolę te kredki ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się przyjrzeć tym kredkom, bo ciągle szukam ideału na linię wodną :) na razie używam cielistej z Essence, ale z serii Longlasting a nie Kajal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czaiłam się kiedyś na tą longlasting, coś z nią nie tak, że chcesz zmieniać ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Greetings! Very helpful advice within this article!
    It is the little changes that make the most significant changes.
    Many thanks for sharing!
    my website > pimple treatment

    OdpowiedzUsuń
  7. I do not even know how I ended up here, but I thought this post was good.
    I do not know who you are but definitely you are going
    to a famous blogger if you are not already ;) Cheers!
    Feel free to visit my webpage :: how to get rid of acne overnight

    OdpowiedzUsuń
  8. you're truly a just right webmaster. The website loading velocity is amazing. It kind of feels that you are doing any distinctive trick. Furthermore, The contents are masterwork. you have performed a fantastic process on this topic!
    Here is my blog : Huvila Antalyasta

    OdpowiedzUsuń
  9. My spouse and I absolutely love your blog and find nearly all of your post's to be what precisely I'm looking for.
    Does one offer guest writers to write content for you? I wouldn't mind producing a post or elaborating on a few of the subjects you write with regards to here. Again, awesome weblog!
    Also visit my site ; localsearchradio.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm it seems like your blog ate my first comment (it was extremely
    long) so I guess I'll just sum it up what I had written and say, I'm thoroughly enjoying your
    blog. I too am an aspiring blog blogger but I'm still new to the whole thing. Do you have any recommendations for rookie blog writers? I'd genuinely appreciate it.
    my site :: home remedies for acne baking soda

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.