O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 7 sierpnia 2011

Eveline cosmetics colour instant fast dry & lon lasting nail enamel...

... czyli zakupów biedronkowych ciąg dalszy ;) Dzisiaj znów przywiało mnie do biedronki. Miałam wyjść tylko z lodem, ale że lubię oglądać wszystko co kosmetyczne to do koszyka powędrował jeszcze lakier do paznokci eveline ;) Od razu po powrocie do domu zmyłam poprzedni lakier i pomalowałam nowym.
Co mogę o nim powiedzieć? Na początek może o kolorze-wybrałam nr 421, coś jak fuksja, kojarzy mi się z błyszczykiem essence stay with me 05 I like cotton candy. Nigdy nie miałam takiego koloru, zresztą mało kiedy maluję paznokcie. W każdym razie zawsze wybierałam spokojniejsze kolory, ale stwierdziłam, że w końcu jest lato, więc można poszaleć.
Konsystencja jest ok, jak to w lakierach.
Co do krycia to potrzebne są dwie warstwy-jedna prześwituje.
Cena: 6zł (chyba).
Co ważne: kosmetyk NIE jest testowany na zwierzętach, więc plus dla firmy.
Efekt na paznokciach możecie ocenić sami, chociaż ostrzegam, że nie mam ich pięknych ;)

Tak poza tym widziałam u mnie jeszcze jakieś kryjące podkłady z sorayi. Kolory, które były to 'beż' i 'naturalny'. Co sądzicie o ich kolorystyce, odpowiednia dla bladych lic? pewnie nie.












A moja kolekcja lakierów teraz wygląda tak. Być może skromna, ale więcej nie potrzebuję ;)

4 komentarze:

  1. Aha, no szkoda ;(

    chyba, że chcesz zrobić makijaż na kimś, kto się zgodzi - tak też można :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dodaję :)

    a lakier mi się podoba... bardzo ciekawy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolor, też wczoraj byłam w biedronce na zakupach:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.