O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 25 sierpnia 2011

everyday minerals-wygrana w konkursie

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie everyday minerals na fejsie-wygrałam jedną z 3 nagród ;) Rzeczy, które dostałam to: korektor, cień do powiek oraz 2 róże do policzków-wszystko po 1g, więc bardziej w wersji próbek.

Produkty przyszły ładnie zapakowane w torebeczkę z logiem firmy. Na razie nic o nich nie powiem, bo jeszcze nie używałam, ale wstawiam duuuużo zdjęć ;) Recenzje też pewnie wkrótce się pojawią.








 

 Szczerze mówiąc nawet nie chciałam ich na razie otwierać (dlatego zdjęcia są gorsze jakościowo, robiłam je innym aparatem), ale jednak sama chciałam zobaczyć jak je się wydobywa. Jeśli chodzi o korektor i cień to zakończone są kuleczką, taką samą jaką mają niektóre błyszczyki. Róże są normalnie odkręcane, ale zabezpieczone przed wydostaniem się na zewnątrz.

Aaaa i to co dla mnie ważne-produkty nie są testowane na zwierzętach.

9 komentarzy:

  1. Łał, gratuluję!

    Dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki ;) miło mi, że dodałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie bardzo interesuje recenzja tych rozów. Kolorki mają ładne i cos czuje coś z nich bedzie :))
    korektor tez mnie ciekawi
    no i gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki ;) Recenzje na pewno się pojawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja czekam na swatcha tego różu- salon fun

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.