O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 13 sierpnia 2011

Joanna naturia peeling myjący, wygładzający

Joanna naturia peeling myjący z kiwi, wygładzający-tak dokładnie brzmi nazwa przedmiotu tej notki. Jest ot chyba moje 3 opakowanie tego produktu (próbowałam też innych wersji zapachowych-porzeczka i chyba pomarańcza) i powiem, że się sprawdza ;)

Ma fajne, małe i poręczne opakowanie, z którego dobrze dozuje się produkt. Jego niewielkie rozmiary są też plusem dla podróżujących.

Jeśli chodzi o działanie to generalnie o peelingu nie ma co dużo mówić-po prostu działa. Dobrze ściera, nie podrażnia, a do tego ładnie pachnie. Swego czasu stosowałam go nawet do peelingowania twarzy i nic mi się nie stało.

Plusem jest też jego cena: do 5 zł chyba. Naprawdę niewiele ;)
Na pewno kupię ponownie.


5 komentarzy:

  1. Kupuje ten produkt nałogowo od 2 lat. Zawsze musi stać na półce w łazience. Przepadam za pomarańczą i gruszką. Kiwi akurat jeszcze nie miałam, może więc czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam tego, ale ten drugi - gruboziarnisty i był beznadziejny :P więc jakoś na razie nie mam ochoty próbować tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam truskawkę i byłam bardzo zadowolona z tego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaluje, ze nie mam dostepu do produktow Joanny ehhh..

    OdpowiedzUsuń
  5. Peeling w sumie taki delikatny jest :)Uwielbiam zapachy...

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.