O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 5 sierpnia 2011

kobo eyeshadow base i 2 makijaże paletką sleeka oh so special

Moją pierwszą bazą pod cienie była ta z virtuala. Jednak coraz bardziej denerwowała mnie jej konsystencja, a i nie miałam rano czasu bawić się w jej rozgrzewanie, czego konsekwencją było wychodzenie z domu tylko z tuszem na rzęsach. Po jakimś czasie usłyszałam, że weszła nowa firma KOBO i że mają też bazę pod cienie, podobno dobrą.... Z czym się całkowicie zgadzam ;) Baza ma zdecydowanie lepszą konsystencję od tej z virtuala, a działanie identyczne. Nie podrażnia, jest wydajna, ma konsystencję masełka i działa. Z przyjemnością ją nakładam ;) Ma dość specyficzny zapach, co może niektórym przeszkadzać. Znam go skądś, ale jednak nie potrafię określić. W każdym razie przy tym, że baza działa jak należy i nawet po paru godzinach w upałach trzyma cienie zapach to nic nie ważny szczegół. Koszt to ok. 20 zł.





Dzisiaj siedziałam w domu i dopadła mnie nuda, więc postanowiłam coś zmalować, oczywiście paletką oh so special ;)



Akurat oglądałam filmik katOsu  i postanowiłam się zainspirować jej makijażem, oto wynik moich działań:


1.cała powieka GATEAU
2.załamanie THE MAIL
3.na dole chyba BOXED, ale widać, że przyczepił się jakiś brokat, pewnie z gateau
4.na górnej linii rzęs roztarta delikatna kreska NOIR



Drugi makijaż to już mój własny wymysł, chociaż i pierwszy był inspiracją:



1. cała powieka PAMPER
2. zewnętrzny kącik RIBBON
3. w kącikach i załamaniu dodatkowo GATEAU
I to jest wersja 'light' :)
Potem pomyślałam, że można by dodać kreseczki, więc:
4. górna linia wodna NOIR + GLITZ, aczkolwiek słabo to widać
5. dolna linia wodna GLITZ


 Dajcie znać co myślicie, chociaż zdaję sobie sprawę, że nikt nie powie WOW po zobaczeniu takich zwyklaków robionych przez amatora ;)

5 komentarzy:

  1. mam tę bazę :) póki co, to moja ulubiona. i też skądś kojarzę ten zapach ;)
    oh so special tak mnie kusi i kusi... i wszyscy ją mają, a ja niee :( i chyba w końcu wymięknę i też ją kupię... kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście ;) ja jak widać już jakiś czas temu dokonałam wyboru... według mnie słusznego ;) Gdybym miała cofnąć się w czasie i znów stanąć przed wyborem kupić/nie to zrobiłabym tak samo ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka jest genialna. Trochę mnie męczą perłowe cienie (osypują się, a tego nie znoszę!), ale jestem zachwycona ich kolorami. To nie moja pierwsza paletka (mam już Circus) i być może nie ostatnia. Świetnie sie sprawdzają przy tłustej skórze. Makijaż długo pozostaje na swoim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochany Chochliku.. ;-)
    Mam nadzieje że pomożesz mi w wyborze bazy pod cienie, na naszym piątkowym wypadzie do drogerii :P
    Jestem głupia że wcześniej nie posłuchałam Cie w sprawie tej bazy. Wczoraj przeglądałam sobie blogi i zobaczyłam jaka jest różnica kiedy cienie są z bazą (np w kolorze).

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.