O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Kolejny tag ;)

Zostałam otagowana przez Paramore (http://moody-gingers-stuff.blogspot.com/2011/08/awards.html), więc przyłączam się do zabawy ;) Dziękuję ;*





Zasady:
1. Napisz kto przekazał Ci nagrodę, podaj linka;
2. Napisz 7 rzeczy o sobie;
3. Odpowiedz na poniższe pytania;
4. Przekaż nagrodę 10 innym blogom.

7 rzeczy o mnie:
1. Jestem jedynaczką
2. Jestem leworęczna
3. Mam zaledwie 155 cm wzrostu ;)
4. Uwielbiam nosić szpilki
5. Mimo mojego wzrostu kocham grać w siatkę-mam sporo siły , więc wzrost nie jest aż taką wielką barierą... kiedyś grałam nawet w kosza ;)
6. Bardzo lubię fotografować-od ludzi, przez zwierzęta i naturę, po przedmioty
7. Jestem dość towarzyską osobą, jednak wolę zaprosić kogoś do domu, niż iść na imprezę... w ogóle nie lubię ani imprez, ani tańczenia-nikt mnie nie zaciągnie na parkiet.


Pytania:
Twój ulubiony kolor? Hmmm,ciężkie pytanie... chyba czarny ;)
Ulubiona piosenka? Nie jestem w stanie wybrać.
Nazwa ukochanego deseru? Deserów jako takich nie jadam, ale bardzo lubię ciasta mojej mamy oraz lody ;)
Co Cię najbardziej wkurza? Najbardziej chyba fałszywi ludzie.
Gdy jest Ci smutno to? Lubię pobyć sama... nie zwierzam się też nikomu.
Ulubione zwierzę? Bardzo lubię zarówno psy, jak i koty.. ale najbardziej mojego Wojtka-papugę ;)
Czarny czy biały? Czarny.
Twój największy lęk? Ciężkie pytanie... może samotność? Pomijając już takie rzeczy jak choroba czy śmierć (własna czy kogoś bliskiego)
Twoja najlepsza cecha to... a to już pytanie nie do mnie ;)  Chociaż tak jak Paramore umiem słuchać.
Codzienna postawa. Na pewno spokojna. Nie bardzo wiem jak na to pytanie odpowiedzieć.
Czym jest perfekcja? Nie potrafię Wam tego zdefiniować. Można zrobić coś perfekcyjnie, ale idealnych ludzi nie ma.
Grzeszna przyjemność. Słodycze zdecydowanie ;)

Taguję (chociaż ograniczę się do 6 blogów, żeby za szybko się nie rozeszło ;)):
Idalię
Kleopatre
Nissięx83
Smieti
Vexgirl
Iwetto

Zapraszam do zabawy ;)

3 komentarze:

  1. Dziękuję Kochana :*** :))
    Ja również lubię siatę i fotografowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcień nr 21 jest dość neutralny... Wygląda prawie jak biały :P. Ale to w tym świetle, w którym go oglądałam mogło tak być.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.