O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

miss rose true match super blendable foundation + pytanie + pazurki

Przychodzę do Was dzisiaj z paroma sprawami ;) Po pierwsze z recenzją podkładu miss rose true match super blendable foundation :) Może zacznę od tego, że zamówiłam go 'na spółkę' z dziewczynami z wizażu. Nie pamiętam już niestety nicków, ale jeśli rozpoznasz swoje pismo to daj znać w komentarzu :) Ja mam jakieś 16 ml, nie wiem dokładnie, opakowanie jak widać też nie jest oryginalne. Już nie pamiętam ile zapłaciłam ok. 20-30 zł, ale to pewnie dlatego, że przesyłka na ebayu jest dużo droższa, niż na all. Tym bardziej, że podkład leciał z USA. No, ale dosyć wstępu.

Zapach: dość dziwny, ale znajomy, nie wiem dlaczego, ale przypomina mi moje lalki z dzieciństwa :D
Konsystencja: normalna, taki krem. Nie za gęsta, nie za rzadka.
Ogólnie o podkładzie: Generalnie wzięłam go głównie ze względu na odcień-mam nr 2. Jest to ładny jasny, dość różowy odcień, jednak po nałożeniu na buzię stapia się z nią i nie mam efektu świnki.
Jedyny jego minus-jak dla mnie-to to, że jest to podkład nawilżający. Wiedziałam o tym przy kupnie, ale mimo to wzięłam ze względu na kolor, moja wina. U mnie nie wytrzyma zbyt długo, w dodatku po jakimś czasie się błyszczy, ale ja mam cerę mieszaną. Dla suchej i ewentualnie normalnej będzie super... W każdym razie pod oczy się nadaje, bo nie wysuszy, a właśnie nawilży te okolice. Jego krycie jest raczej niewielkie, do średniego.


Drugą rzeczą, która mnie zastanawia jest cień z paletki sleek: GATEAU. Jest to taki dość dziwny kolor mieniący się na złoto. Czy to nie jest przypadkiem odpowiednik kobo golden rose ? :>




Następna rzecz to prezentacja lakieru virtual street fashion vinylomania kolor 95 cappuccino. Kolor jest delikatny, cielisty, ale kryjący (potrzebne są 2 warstwy). Zawsze taki chciałam. Nie mam pięknych paznokci i nie umiem ich super pomalować, bo prawie zawsze mam je króciutkie. Ale myślę, że coś tam widać i nie przestraszycie się ;)




Ostatnia już sprawa to tak sobie myślę czy może by czegoś na blogu nie zmienić? Niby mi się podoba, ale nie wiem może coś dodać itp?
A poza tym może macie jakieś rady jak zdobyć tłum obserwatorów i może sugestie co do bloga? ;d Byłabym wdzięczna ;)

11 komentarzy:

  1. Chochliku, tłumacza dodajesz poprzez wklejenie kodu (dodajesz gadże-> kod HTML -> w okienku wklejasz kod z tej strony http://translate.google.com/translate_tools).

    Odnośnie stron 'kontakt', 'współpraca', itd. instrukacja: http://edytuj.blogspot.com/2011/02/nowa-strona.html.

    Odnośnie rad? Pisz w miarę regularnie i z pasją, aby zaciekawić czytelniczki, pisz o tym, co na prawdę Cię ciekawi. Rozdania, nawet malutkie także przyciągną nowe osoby (niestety taka prawda, aczkolwiek uważam, że absolutnie nie powinno się opierać na tym działalności bloga).
    Odwiedzaj inne blogi i komentuj, blogerki lubią się odwdzięczać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdobycze, zazdroszczę wszystkich ! :))
    Ja niestety tłumu obserwatorów nie mam, więc nie doradzę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki ma ta paletka Sleeka. Już niedługo będę mieć swoją :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię tę paletkę, mieni się ten cień, ale to jest w nim cudowne ;D Ribbon uwielbiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga: kładziesz ribbon na całą powiekę ? ja jeszcze mam opory muszę przyznać ;) nigdy nie nosiłam różowych cieni.. Szkoda tylko, że ta paletka to limitowanka, jak mi się skończy będę rozpaczać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog ;) zapraszam do mnie i dodaje do obserwowanych (liczę na rewanż)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chochliku, nie zniechęcaj się :) p.s. też boję się różowych cieni na powiece, wydaje mi się, ze wyglądam w nich na zmęczona i chorą...

    OdpowiedzUsuń
  8. lakier średnio mi się podoba, a czemu nie lubisz nawilżajacych podkładów? nawilżona skóra nie błyszczy się

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwestia gustu ;) A dlaczego? bo cera mieszana + podkład nawilżający to raczej nie jest dobry pomysł ;( bardziej sprawdzą się podkłady matujące i w moim przypadku jeszcze kryjące (np. revlon CS) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. MODE MOI SELL-nie pokazujesz mi się w obserwatorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. czy ja wiem, podkłady matujące wysuszają, a cera sucha to cera błyszcząca.. no ale co komu pasuje

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.