O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 13 sierpnia 2011

Moje marynarki:typu boyfriend, reserved, japan style, allegro i stradivarius ;)

Dzisiaj mała odskocznia od kosmetyków-pokażę Wam moje marynarki, których kilka sztuk zgromadziłam ;d
 Zdjęcia są jakie są, nie piękne, ale widać co i jak.

1. Marynarka typu boyfriend, z all, kolor niebieski, dość wyrazisty, dresowa.


2.Marynarka typu boyfriend, dresowa, z all, nude


3.Marynarka japan style, czarna


4.Marynarka z reserved, czarna, bardziej oficjalna ;d


5.Marynarka typu boyfriend,stradivarius, czarna


6.Marynarka typu boyfriend, stradivarius, dresowa szara


3 komentarze:

  1. spora kolekcja, te ze stradiego najbardziej mi się podobają, lubię ten sklep:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. no jakoś tak się uzbierało ;) i wiadomo, że na osobie wyglądają jeszcze lepiej, niż na wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię marynarki, te ze Stradivariusa są świetne, szczególnie ostatnia :))

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.