O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 12 sierpnia 2011

Moje pędzle: pędzelki z H&M

Pomyślałam, że zacznę nową serię: moje pędzle. Nie mam ich aż tak dużo, ale być może komuś się przyda ;)
Przygoda z moimi pędzelkami z H&M zaczęła się dość przypadkowo. Już od jakiegoś czasu chciałam sobie kupić jakiś puchaty pędzelek do rozcierania cieni, a szkoda mi było 30 zł na takie zwykłe coś... więc na jakiś czas dałam sobie spokój z poszukiwaniami. Ale któregoś pięknego zakupowego dnia wstąpiłam do H&M, patrzę sobie staniki, potem błyszczyki, aż nagle mój wzrok osiadł leniwie na pierwszym pędzelku. Myślę super: ładny, czarny, dość spory, puchaty i w dodatku tani ;) Od tego momentu robiłam nim wszystko: nakładałam cień na całą powiekę, aplikowałam ciemniejsze cienie w zewnętrzny kącik i rozcierałam oraz nakładałam jaśniejszy w kąciku wewnętrznym. W dodatku trafia w mój gust estetyczny-jest ładny, czarny i prosty, nie lubię udziwnień.





 Pozytywnie zaskoczona jakością pierwszego pędzelka nie wahałam się, gdy zobaczyłam drugi, a akurat chciałam coś bardziej przystosowanego do rysowania kresek, niż mam. Gdy go kupowałam widziałam tylko tą ściętą część, potem okazało się, że ma jeszcze drugi koniec-kuleczkę do rozcierania, z czego bardzo się ucieszyłam ;)

Generalnie oba pędzelki polecam ;)


Koszt obu pędzelków to: 5zł.

13 komentarzy:

  1. też je mam! i w sumie właśnie ich najczęściej używam :) ten z kuleczką podobno podrożał, chyba do 9 zł. ale za 9 i tak bym go wzięła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, milusie te pędzelki w dotyku i to za taką cenę ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten dwustronny i kurcze "zepsuła" mi się ta kuleczka :( wyprałam go i stał się jakiś taki nieforemny, sztywny, zupełnie nie do użytku :( może wiesz jak to naprawić? albo jak Ty go prałaś? bo tak mi szkoda a ostatnio nie widziałam go w h&m :( pomóż proszę! pozdrawiam
    monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia :( Ja pędzle zwykle piorę tym co mam pod ręką-mydłem w płynie, żelem pod prysznic czy szamponem do włosów.. generalnie ważne, żeby za bardzo nie rozwalać tego włosia na wszystkie strony podczas mycia ;) Może spróbuj tą kulkę umyć jeszcze raz delikatnie szamponem dla dzieci albo odżywką do włosów? I w sumie nie wiem nawet czy dobrze robię, ale zawsze w pędzlach o takim kształcie ściskam te włosie, żeby było jak najbardziej przy sobie i zbite, żeby mi nic nie odstawało na boki i ewentualnie po wyschnięciu zaczynam je bardziej 'rozkładać' (to w przypadku flat topów).

      Ale generalnie słyszałam, że te pędzle jeszcze są, więc to może chwilowy brak u Ciebie ;)

      Usuń
    2. ahh wyprałam go już 3 raz no i chyba się naprawił!! :) teraz jeszcze musze zapolować na ten drugi duży do cieni, w sumie więcej mi nie trzeba bo nie przepadam za cieniami na oczkach no i też nie umiem się nimi malować.. dzięki i pozdrawiam :)!
      M.

      Usuń
  4. o kurcze... skoro takie tanie i warte kupienia to chyba muszę przełamać swoją fobię i udać się kiedyś do H&M x)

    OdpowiedzUsuń
  5. What's up, yeah this article is in fact fastidious and I have learned lot of things from it concerning blogging. thanks.
    My webpage > acrobat reader 8

    OdpowiedzUsuń
  6. Tremendous things here. I'm very happy to look your article. Thank you a lot and I am taking a look ahead to contact you. Will you please drop me a e-mail?
    Feel free to surf my homepage webs.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you for some other great post. The place else may just anyone get that kind of info in such a perfect
    manner of writing? I have a presentation subsequent week, and I am at the look for
    such information.
    Feel free to visit my page - fox.kodesigns.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. Appreciating the time and effort you put into your website and detailed information you present.
    It's awesome to come across a blog every once in a while that isn't the same out of
    date rehashed information. Excellent read! I've bookmarked your site and I'm including your RSS feeds to
    my Google account.
    Also visit my webpage : abeka curriculum home school used

    OdpowiedzUsuń
  9. After checking out a few of the blog posts on your web site, I
    truly appreciate your technique of blogging. I
    bookmarked it to my bookmark site list and will be checking
    back in the near future. Please visit my web site too and let me know your opinion.
    Here is my web site :: iniciar hotmail correo

    OdpowiedzUsuń
  10. I don't even know how I ended up here, but I thought this post was good. I don't know who you
    are but ԁefinitelу уou're going to a famous blogger if you are not already ;) Cheers!

    my web site: http://historicracingleague.com

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.