O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 2 sierpnia 2011

moje ulubione mazidła do twarzy: podkład i puder ;)

Dzisiaj notka powiedzmy 'orientacyjna'. Pokażę Wam moje ulubione produkty do twarzy: póki co podkład i puder. Nie są to moje pierwsze opakowania i mogę je z czystym sumieniem polecić ;)
Mój ulubiony podkład to revlon colorstay. Jest trwały, kryjący oraz matuje, więc robi wszystko, czego szukam w podkładzie. Mój odcień to 150 buff-dla mnie za ciemny, ale mieszam go z oriflamem very me porcelain(który z powodzeniem mogłabym stosować samego, gdyby nie słabe krycie). Jestem przy końcówce 2 buteleczki i na pewno kupię ponownie.


Mój ulubiony puder to rimmel stay matte 001. Dobrze matuje, całkiem długo się trzyma, kryje i co ważne ma jasny kolor. Także też wszystko czego chcę ;) W tej chwili drugie opakowanie jest na wykończeniu, niedługo lecę po następne.


8 komentarzy:

  1. ja się z colorstayem nie lubię, masakruje mi cere:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam niestety takie samo zdanie na temat tego podkładu z Revlona jak poprzedniczka-Na Krawedzi - również masakruje mi cerę..;/
    A z pozostałymi nie miałam do czynienia :)

    I mam identyczne zdanie jak ty na temat brązów w makijażu,zwłaszcza z tym ubiorem-jak pomaluję się w kolorach itd.to zawsze się zastanawiam co do tego mam ubrać?! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. :( jak widać co skóra to reakcja.. w końcu podkład to bardzo indywidualna sprawa i każdy musi sobie dobrać sam i zobaczyć jak się u niego sprawuje ;)
    A brązy rzeczywiście bardzo uniwersalne i pasują do wszystkiego :) chociaż dość często noszę też szarości.

    OdpowiedzUsuń
  4. znowu Cię otagowałam:)
    http://nk-naturalkiller.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno się tym zajmę.. może nawet dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy te Revlony wpadaja w zolty czy rozowy? ja to jzu nie wiem, jaka mam cere, ale teraz po wakacjach tak trudno mi cos dobrac... szyja pomaranczowa, a twarz juz troche zbladla ;p i jaka cena Revlonu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Colorstay jest zdecydowanie żółty, a photoready trochę wpada w róż, ale do mojej cery się dopasowuje i nie robi ze mnie świnki ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa CS można dorwać za 38 zł z przesyłką na all, photoready zdaje się też za jakieś 39 dorwałam ;) I u mnie zdecydowanie wygrywa CS :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.