O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 16 sierpnia 2011

Nigdy więcej: Bielenda ogórek & limonka krem matująco - normalizujący

Dzisiaj krótko i na temat ;) Będę mówiła o kremie matująco - normalizującym z bielendy.

Może na początek obietnice producenta i skład (skopiowane z KWC na wizażu):
"Ulepszony krem matująco - normalizujący Ogórek & limonka to idealny kosmetyk w walce z błyszczącą skórą, pryszczami i zaskórnikami oraz przebarwieniami.
- idealni matuje skórę
- pochłania nadmiar sebum
- zwęża i zamyka pory
- zapobiega powstawaniu wyprysków
- łagodzi podrażnienia i zmiany trądzikowe
- przeciwdziała powstawaniu zmarszczek.
Efekt: idealnie matowa, gładka skóra, dobrze nawilżona i odżywiona. Pryszcze i przebarwienia zredukowane, pory skóry mniej widoczne.

Skład: Aqua (Water), Aluminium Starch, Occtenylsuccinatte, Glycerin, Ethylhexyl Stearate, Propylene Glycol, Caesalpina Spinosa Oligosaccharides, Caesalpina Spinosa Gum, Caprylic, Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Ceteareth-18, Cetearyl Alcohol, Coco-Caprylate, Caprate, PEG-100 Stearate, Niacinamide, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Citrus Aurantifolia (Lime) Fruit Extract, Dipropylene Glycol,
Boswelia Serrata Gum, Salicylic Acid, Aloe barbadenis Leaf Juice Powder, Triclosan, Cocos Nucifera Oil, Dimethicone, Sodium Polyacrylate, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Methyloparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Izobutylparaben, DMDM Hydantoin, Parfume, Lilial, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 42090 (Acid Blue 9) CI 19140 (Acid Yellow23)."
 
cena: ok 15 zł.


Pojemność: 50 ml.

Cz
y zgadzam się z obietnicami producenta? Nie. Właściwie mogę wszystko napisać odwrotnie.
- nie matuje
- nie pochłania sebum, a powiedziałabym nawet, że moja skóra szybciej się po nim świeci
- nie zwęża i zamyka porów
- nie zapobiega powstawaniu wyprysków
- nie łagodzi podrażnień i zmian trądzikowych
- przeciwdziała powstawaniu zmarszczek-tutaj się nie wypowiem, bo zmarszczek nie mam.

Jedyne plusy to:
+ładne opakowanie i zapach (ale to jest przecież najmniej istotne)
+jest wydajny
+nie podrażnia,
+nie uczula
+i nie powoduje nowych niedoskonałości.

Wymęczyłam go, bo nie lubię wyrzucać kosmetyków, jeśli mnie za bardzo nie krzywdzą, ale na pewno nie kupię ponownie.





Wybaczcie za takie straszne zdjęcia, ale nie mam jak zrobić nowych, bo wyrzuciłam już opakowanie.

10 komentarzy:

  1. Hm. To rzeczywiście nieciekawy produkt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam dodać że z niecierpliwością czekam na wyniki rozdania! Będą jutro, tak? W życiu jeszcze nic nie wygrałam, zawsze uważam że kiedyś musi być ten 1. raz! :)

    Pozdrowienia,
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ja nie organizuję żadnego rozdania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że bubelek :C Ja się wręcz boję kremów :P Przerzuciłam się na naturalne oleje i póki co jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nie używam kremów codziennie ;) z moją mieszaną cerą szybko by spowodowały dodatkowe niedoskonałości, a tego bym nie chciała ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. nakładam cienie pędzlami ;) aplikatorem nie da się osiągnać delikatnych przejść tonalnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ten krem i tonik i muszę powiedziec, że masz rację. Krem w ogóle nie matowi skóry, o co najbardziej mi chodziło. Dałam ten krem i tonik siostrze, ona ma cerę normalną i jest zadowolona. A co do zapachu, to naprawdę chyba tylko on jest wielkim plusem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem zadowolona :) Doskonale nawilża, powoduje, że nie pojawiają się nowe niedoskonałości twarzy i wybiela przebarwienie po trądziku.

    OdpowiedzUsuń
  9. widocznie autorka źle dobrała krem, dla mojej cery mieszanej super, spełnia wszystkie obietnice, a zapobieganie powstawaniu zmarszczek nie oznacza likwidacji istniejących zmarszczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapewniam, że krem jest dobrany odpowiednio do typu skóry. Po prostu tak jest, że jednej osobie dany krem pasuje, a innej nie.

      Usuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.