O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 17 sierpnia 2011

perfecta no problem! 3w1: żel oczyszczający, peeling oraz maseczka

Tym razem o produkcie: perfecta no problem! 3w1: żel oczyszczający, peeling oraz maseczka.

Od producenta:
"3 funkcje w jednym preparacie antybakteryjnym: Żel myjący + Peeling + Maseczka z ekologicznym wyciągiem z goji, siarką i alantoiną.
- żel myjący - dokładnie oczyszcza skórę.
- peeling - redukuje zaskórniki, przebarwienia i niedoskonałości skóry.
- maseczka - długotrwale matuje i redukuje wypryski.
Gwarancja skuteczności potwierdzona dermatologicznie."

Skład:
Aqua, Decyl Glucoside, Polyvinyl Chloride, Kaolin, Glycerin, CI 77891, Magnesium Aluminum Silicate, Propynele Glycol, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Alcohol Denat., PEG-40 Castor Oil, Tioxolane, Lycium Barbarum Fruit Extract, Xanthan Gum, Allantoin, Citric Acid, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum.


Cena:
ok. 13 zł

Opakowanie:
Stojąca miękka, biała tubka w młodzieżowe wzorki.

Pojemność:
150 ml

Ode mnie:
Pierwszy raz skusiłam się na niego, ponieważ chciałam kupić garniera 3w1, ale niestety nie dostałam. Zużyłam 2 albo 3 opakowania.

Plusy/minusy:
+cena
+dobrze myje
+maseczka jest ok
+jako codzienny żel i peeling ok, ale jako typowy peeling za słaby
+w miarę wydajny
+ładne opakowanie

-wchodzi w linię włosów, czego bardzo nie lubię
-nie można go wycisnąć do samego końca, radzę rozcinać opakowanie bo jeszcze sporo zostaje

Ogólnie dobry produkt do codziennej pielęgnacji, od żelu nie oczekuję, że usunie mi wszystkie niedoskonałości z twarzy, ma dobrze myć i oczyszczać, a jeśli ma jeszcze funkcję maseczki-super ;)

Czy kupię ponownie:
Na pewno ;)

Wybaczcie zdjęcie z internetu, ale gdy go używałam nie miałam jeszcze nawet w planach prowadzenia bloga.

8 komentarzy:

  1. Kusząca :)
    zapraszam do siebie :)
    możemy dodać do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  2. cena kusi, recenzja także, hmmm :) może by go wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie probowalam, brzmi zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego, ale kiedyś kupiłam taki żel myjący o zapachu arbuza właśnie z DAXa, który był okropny, bo bardzo wysuszał mi skórę. Postał rok i niezużyty trafił do śmieci. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próbowałam go ale widziałam w sklepie i spodobało mi sie opakowanie :) Bardzo fajna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam go bardzo długo już, nawet nie potrafię zliczyć, ile opakowań już poszło :D też zauważyłam, że wchodzi w linię włosów niestety ;c ale bardzo go lubię osobiście, jakoś mi bardziej pasuje niż Garnier 3w1 :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.