O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 26 sierpnia 2011

produkty do włosów nivea

Postanowiłam dodać jeszcze dzisiaj szybką recenzję ;) Do opisania mam 2 a w zasadzie 3 produkty nivea: 'odżywka w piance zwiększona objętość' oraz volume sensation 'spray do stylizacji' i 'spray unoszący włosy u nasady'.
I może zacznę od pianki-z niej nie jestem zadowolona. Znaczy no może jako odżywka jest ok-włosy są miękkie. Jest to odżywka ze spłukiwaniem, więc nie obciąża, nie skleja itp. Ale jej podstawowym atutem miało być dodanie włosom objętości-niestety nic takiego nie nastąpiło.. A szkoda.




Za to te 2 produkty ubóstwiam-dla mnie to jedno i to samo ;) Mają świetne działanie, a przynajmniej na moje włosy. Dodają im fajnej objętości, nie sklejają i nie obciążają... Są to najlepsze produkty, których używałam do włosów w całym moim życiu. Kupiłabym na pewno jeszcze miliony razy, gdyby nie to, że niestety są już wycofane :(






4 komentarze:

  1. Moja Droga nie żałuj, bo w składzie prawie sam alkohol :)

    OdpowiedzUsuń
  2. za to działanie skład mogę mu wybaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakos nie przepadam za kosmetykami do wlosow nivei

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kupiłam kiedyś spray nablyszczajacy z Nivea i dla mnie to była porażka. A w składzie już na 2 miejscu alkohol.:/

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.