O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 15 sierpnia 2011

rozdania ;)

Dzisiaj kolejne rozdanie ;)
Link do notki: http://moje-kosmetyki-byn.blogspot.com/2011/08/moje-pierwsze-rozdanie-zapraszam-was.html.
ROZDANIE TRWA DO 21 sierpnia.












I drugie rozdanie ;)
Rozdanie trwa do końca miesiąca tj. 31 sierpnia 2011r

Link do rozdania: http://sonnaille.blogspot.com/2011/08/moje-pierwsze-rozdanie.html

1 komentarz:

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.