O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

seria porównawcza: podkłady

Jakiś czas temu zaczęłam serię porównawczą. Pierwszy post dotyczył produktów do ust, dzisiaj zabieram się za podkłady, ponieważ wszystkie już zostały zrecenzowane ;)
Na zdjęciu są: Revlon Colorstay 150 buff (cera mieszana/tłusta), Revlon Photoready 001 ivory, Dermacol 208, Oriflame Very Me Porcelain, Miss Rose 02 oraz Essence make up mousse 04 ivory. Najciemniej wypada tutaj mus, jednak po roztarciu jest raczej jaśniejszy od Revlona CS, który jest dla mnie za ciemny, więc mieszam go zwykle z very me (który jak widać jest najjaśniejszy).


Linki do pozostałych części:
-cz. 2
-cz. 3
-cz. 4

23 komentarze:

  1. Jakoś ciemny jest ten Ivory z Essence... jak mam 01 sand matt chyba i wydaje mi się, że jest jaśniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. po roztarciu jest jaśniejszy i się wtapia ;) chyba, że moja cera tak na niego działa.. ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. ten z essence wygląda strasznie, ale zaciekawił mnie oriflame. I widzę że nie masz mojego ulubionego CS110. Pozdrawiam poszukiwaczkę bladych odcieni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, oriflame jest bardzo jasny, najjaśniejszy jaki dotąd miałam ;) ale niestety strasznie mało kryjący, więc muszę go mieszać :( A, i mam CS 150, u mnie nie ma testerów, więc nie chciałam brać 110 w ciemno(obawiam się, że byłby za różowy)

    OdpowiedzUsuń
  5. a czy używałaś może maybellline affinitone 03? bo właśnie go używam, a chciałam sprónować revlon cs :) Czy odcień 150 będzie podobny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używałam, ale dość dawno i w tym momencie nie powiem Ci dokładnie :( W każdym razie wydaje mi się, że revlon może być ciemniejszy.

      Usuń
  6. a jak z ujednoliceniem koloru (oriflame)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z ujednoliceniem myślę, że sobie poradzi, ale na jakieś większe niedoskonałości potrzebny będzie niestety korektor albo chociaż trochę lepiej kryjący puder

      Usuń
  7. aaa i jeszcze jak z trwaloscia? dlugo wytrzymuje? trzeba uzywac go z baza? (ori)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam cerę mieszaną, nawet w kierunku tłustej, więc u mnie bez bazy na pewno szału by nie było i po powiedzmy dwóch godzinach pewnie bym już się świeciła i nie wyglądała już tak pięknie,bo jest to jednak podkład niby nawilżający.

      Usuń
    2. Ale zawsze można go zmieszać z czymś innym i tym samym przedłużyć okres nie-świecenia czy właśnie trwałość :)

      Usuń
  8. a jakiej bazy uzywasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze używałam silikonowej z sorayi, ale przestali ją już produkować.. teraz mam jakąś z AA, ale chyba zacznę znów się za jakąś silikonową rozglądać ;)

      Usuń
  9. hej,czy dermacol 208 jest moze ciut ciemniejszy od revlona colorstay 150 buff?bo za okolo 3 tygodnie mam studniowke,normalnie uzywam CS 150,ale teraz zaczelam uzywac samoopalacza i jestem ociupinke ciemniejsza,myslalam o zakupie wlasnie dermacolu i pozniejszym zmieszaniu z revlonem..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za odpowiedz:) a moze bylabys w stanie cos mi podpowiedziec w zwiazku z doborem koloru dermacolu?
      P.S. Wszystkiego najlepszego w nowym roku!:)

      Usuń
    2. Wiesz co nie widziałam na żywo innych kolorów, więc ciężko by było :( najlepiej jak pójdziesz do jakiejś osiedlowej drogerii i zapytasz o testery albo zamówisz taki na all. Dziękuje i wzajemnie ;)

      Usuń
  10. Kochana myślisz że jak używam revlona colorstay 150 i jest idealny to powinnam kupić photoready 001 czy 002? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. myślę, że bardziej 002, 001 ma różowe tony ;)

      Usuń
  11. Zastanawia się co się kryje za miss rose, nawet wujek google niewiele mi pomógł - znalazłam tylko róż miss sporty. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam ten podkład na ebayu, ale rozlewałyśmy go na części z dziewczynami z wizazu, więc też nic Ci o nim nie powiem :( Nawet nie mam opakowania.

      Usuń
    2. Oj szkoda, całkiem ładnie się prezentuje. Dzięki w każdym razie! :D

      Usuń
  12. I simply could not leave your website prior to suggesting that I extremely enjoyed
    the standard information a person supply in your visitors?

    Is going to be back frequently in order to inspect new
    posts

    Look into my web site ... vigrx

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.