O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 9 sierpnia 2011

seria porównawcza: róże

Kolejny post z serii porównawczej ;) Dzisiaj czas na róże. Co prawda mam tylko 2 róże, w dodatku z tej samej serii, tylko inne kolory, ale pomyślałam, że jak już robię wszystko to wszystko. Mam róż essence silky touch blush: 10 adorable (jasny róż) i 30 secret it girl (brzoskwinia). Co do róży to jeszcze muszę powiedzieć, że myślałam, że będą niewydajne przez swoją pigmentację, ale jak widać jeszcze sporo zostało, a mam je jakoś od maja/czerwca :)
 








3 komentarze:

  1. ten jaśniejszy bardziej mi się podoba... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, używałam tego różu i jest bardzo dobry :)
    Ten brzoskwiniowy jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z tej serii róż ale jest inny niż te co Ty masz, ale nie pamiętam numeru. Początkowo mi się nie podobał, jednak potem przekonałam się do niego :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.