O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

wtorek, 9 sierpnia 2011

takie tam...

Jako, że lubię robić zdjęcia (zarówno ludziom, zwierzętom, jak i przedmiotom), bo chyba fotografią bym tego nie nazwała, pokażę Wam parę bzdurnych zdjęć ;) Uroczy pierzasty przyjaciel na zdjęciu ma na imię Wojtek ;)















Wybaczcie ilość napisów, ale mimo, że nie są to super profesjonalne foty to chcę uniknąć kradzieży, to chyba zrozumiałe ;)






3 komentarze:

  1. Widać że dusza artystyczna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne zdjęcia, też miałam kiedys nimfe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki ;) Mój Wojtek jest ze mną już jakieś 8 lat, a gdzieś wyczytałam, że może żyć nawet 20 ;d

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.