O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 6 sierpnia 2011

Uwaga, PROMOCJA! :)

Dzisiaj wpadam tutaj tylko na chwilę, chciałam Was poinformować, że w biedronce jest promocja na kosmetyki pielęgnacyjne ;) Mianowicie dostajemy dwupak: Under Twenty ANTI! ACNE żel oczyszczająco-matujący (200 ml, czyli standard) oraz Under Twenty ANTI! ACNE krem nawilżająco-matujący (75 ml, czyli taka dość spora tubka) za 18 zł. Jeśli chodzi o żel to zacznę go stosować najprawdopodobniej jak skończę pierwszą butelkę vichy normaderm, krem pierwsze testy przejdzie jutro. Recenzje kosmetyków na pewno pojawią  się w przyszłości ;) Zdjęcia składów i opisów poniżej. Tak jak zwykle można je powiększyć.








Poza tym jest to mój 50 post tutaj ;) Dziękuję zarówno komentującym i obserwatorom za to, że jesteście ;* Chociaż może odzywajcie się więcej w komentarzach ;)

10 komentarzy:

  1. nie lubię takich kosmetyków, działają na krótką mete, sam krem ma nieciekawy skład, silikony

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety na składach się nie znam... ale generalnie większość kosmetyków, które mam to kosmetyki drogeryjne i też takie jeden za drugim testuję. Większość krzywdy mi nie zrobiła, a i pewnie wszystkie mają podobne, nie najzdrowsze i nie najnaturalniejsze składy

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się jakis czas temu przerzuciłam na lepsze składowo kosmetyki, apteczne i drogeryjne perełki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety na składach się nie znam :( pewnie samo to, że apteczne to i lepsze.... ale też i droższe, a skoro drogeryjne mnie nie krzywdzą to póki co używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. droższe i tansze są, np. moją drogryjną perełką jest biedronkowy micel do mycia twarzy za całe 5 zł:D
    ja się na składach tez zbytnio nie znam, ale wiem, ze niektórych składników uzywac nie mogę, bo mnie zapychają i silikonów tez unikam;) plus alkoholowi mówię nie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie za to np silikonowa baza nie krzywdzi. Chociaż w przyszłości na pewno rozejrzę się za paroma aptecznymi produktami ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. o to fajnie masz,mnie lubi zapychac, więc uzywam okazyjnie:) apteczne nie zawsze znaczy dobre;)

    pomadke kupiłam za cale 3zł:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak wiem, ale na pewno jest sporo produktów lepszych od dogeryjnych ;)
    A do silikonów być może moja skóra się przyzwyczaiła? bo codziennie pod makijaż używam bazy silikonowej .. no nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  9. nie na kazdego silikony zle działają;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.