O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 3 sierpnia 2011

żel oczyszczający vichy normaderm

Jakiś czas temu zainteresowałam się bliżej vichy ;) Weszłam więc na all, przeszukałam parę aukcji.. Zobaczyłam, że jest promocja i mogę sobie sprawić dwupak żelu oczyszczającego vichy normaderm (2 butelki po 200 ml) w cenie ok. 38 zł już z wliczoną przesyłką. Ktoś może pomyśleć, że 20 zł za sztukę żelu to dość dużo, ale normalnie 1 sztuka kosztuje dużo więcej-w końcu to vichy. Poza tym garnier życzy sobie za swoje żele niewiele mniej.. Ale wracając do tematu to tyle dobrego o nim słyszałam, że po chwili zastanowienia już przelewałam pieniądze na konto. Buteleczkę, to, co obiecuje producent oraz skład tradycyjnie na zdjęciach. Oczywiście każde ze zdjęć (też jak zwykle) można powiększyć.

A co ja o nim myślę? Według mnie jest to bardzo fajny produkt. Od razu w oczy rzuca się konsystencja-dość tępa, trzeba mieć wilgotną twarz, a przed szorowaniem zamoczyć jeszcze ręce w wodzie, żeby mycie szło gładko. Jednak ja już się do tego przyzwyczaiłam. Żel dobrze się pieni, oczyszcza oraz nie podrażnia i nie wysusza mojej mieszanej cery, nie powoduje też wysypu niespodzianek. Plusem jest także pompka, którą można zablokować, dzięki czemu można żel np bezpiecznie przewozić. Myślę, że jest wydajny. Używam go od ok. 22 czerwca i dalej mam połowę, może ciut więcej. Chociaż pewnie można by go stosować bardziej 'ekonomicznie' przez to, że ma taką, a nie inną konsystencję.
Czy pomógł mi na niedoskonałości? Nie. Ale mi nic nie pomaga, szorowałam buzię garnierem, niveą, ziają, under twenty, perfectą, jeleniem, mydłem siarkowym, lirene.. próbowałam nawet sudocremu, więc w sumie nie mam mu tego za złe. Ogólnie żel bardzo mi się podoba i myślę, że kupię ponownie ;)



6 komentarzy:

  1. Na niedoskonalosci: porzuc kremy ktorych uzywasz na rzecz Acne Dermu (apteka, 16 - 18 zl). I czesciej szoruj sie pilingiem z Sorayi (ja go uzywam 2 razy dziennie, serio):) Mnie pomoglo, moze Tobie tez pomoze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też go mam :) ale mnie trochę wysusza, więc nie używam go codziennie.
    peeling dwa razy dziennie?! to raczej nie jest dobra rada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam cerę mieszaną, nawet w kierunku tłustej, więc mnie nie krzywdzi ;)
    Co do peelingu 2 x dziennie też myślę, że to zły pomysł-2 razy w tyg albo co 2 dzień ok, ale 2 razy dziennie to idzie skórę zedrzeć ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. To bardzo dobry pomysl, regularne zluszczanie usuwa niedoskonalosci i zapobiega powstawaniu zmarszczek, poczytajcie np. na Wizazu o kwasach. Acne Derm to tez kwas, ale nie powodujacy intesywnego zluszczania skory jak np. te z wit. A, wiec piling doskonale go uzupelnia. Mnie taka kuracja kompletnie zmienila skore, kiedys nawet na plaze wychodzilam z gruba warstwa pudru, bo wstydzilam sie niedoskonalosci, przebarwien i swiecenia, teraz gdybym nie chciala, nie musialabym sie w ogole malowac.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam konto na wizażu i już co nie co tam widziałam, ale rady, żeby szorować twarz peelingiem 2x dziennie nie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja go bardzo lubię, zdecydowanie mój ulubiony żel, trochę mi skórę podratował, chociaz wiecm że wiele osób na niego narzeka.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.