O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 23 września 2011

błyszczyk eveline + florame

Dzisiaj znów o eveline i trochę o florame ;)

Uważam, że błyszczyków nie trzeba używać dłużej, niż kilka dni, żeby się do nich przekonać (lub nie), więc recenzja pojawia się już dziś.

Pełna nazwa błyszczyka: Eveline Colour Celebrity lipgloss.
Opakowanie: proste i funkcjonalne-przezroczyste, przez co widać zużycie.

Kolor: 563, róż.
Pojemność: 11 ml.

Aplikator: standardowy, chociaż mógłby nabierać trochę więcej produktu... Chociaż trzeba pamiętać, że mam dość pełne usta ;d

Ogólne wrażenia:
Pierwsze co rzuca się w oczy to opakowanie-proste i praktyczne. Dobre do kieszeni i torebki.
Drugie to zapach: jest śliczny, przypomina mi landrynki albo takie żelki posypane cukrem, które sprzedają chyba w lidlu ;)
Konsystencja jest dobra, aplikacja też nie sprawia problemów, nawet bez lusterka.
Ogólnie fajny błyszczyk za niewielkie pieniądze.

W skrócie, czyli plusy/minusy:
+opakowanie
+cena
+zapach
+pojemność, według mnie jest go dużo
+nie wysusza, a może nawet trochę nawilża ;)
+nie zbiera się w załamaniach
+po jakimś czasie nie tworzą się tzw niteczki, myślę, że wiecie o co chodzi.

+/- kolor jest delikatny, pół-transparentny. Dla tych, które lubią mocne kolory to będzie wada, a dla osób, które wolą naturalny look, bądź którym po prostu wyraziste kolory nie pasują będzie to plus
+/- błyszczyk posiada drobinki. Tu już kwestia gustu, mi w sumie nie przeszkadzają, chociaż najbardziej lubię 'gładkie' błyszczyki jak np essence stay with me ;)

Poza tym jego trwałość nie jest powalająca, ale to tak jak większości błyszczyków. Ale za to wcale się nie klei ! ;)

Sami oceńcie jak wygląda na ustach:

Następnym punktem notki jest florame. Jakiś czas temu udało mi się z tą firmą nawiązać współpracę.
Dostałam dwie saszetki maseczki wygładzającej. Po dwóch saszetkach w zasadzie nie można za wiele powiedzieć, ale pewne fakty są jasne:
+nie uczula
+nie podrażnia
+buzia rzeczywiście jest trochę gładsza i jakby lekko nawilżona
+jak pisze producent na swojej stronie: "99,70% składników pochodzenia naturalnego
85% składników pochodzi z Upraw Ekologicznych"

-nie podoba mi się zapach, chociaż to rzecz gustu
-Na pewno dla większości zwykłych śmiertelników cena nie jest przyjazna, bo to aż 109zł za 75ml.


Dziękuję firmie florame za udostępnienie próbek oraz firmie eveline i serwisowi lamode.info za możliwość przetestowania produktu, zapewniam równocześnie, że nie wpłynęło to na moją ocenę ;)

9 komentarzy:

  1. ten błyszczyk ma bardzo ładny kolorek :)) podoba mi sie :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny ten błyszczyk taki naturalny kolor ja teakie lubie ;)zapraszam do mnie na rozdanie http://martusia-life.blogspot.com ;) Obserwuje! jeśli chcesz mozesz się zrewanżować! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz śliczne usta :))
    Błyszczyk daje bardzo fajny efekt, podoba mi się :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten błyszczyk wygląda bardzo, bardzo naturalnie:)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na rozdanie ;)
    Możesz wygrać paletę Sleek,olej kokosowy,korund i inne :)

    http://xoiknowyoulovemexo.blogspot.com/2011/09/obiecane-rozdanie-sleekolej-kokosowy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam twój błyszczyk ;) no i te żłobienia na opakowaniu :) Bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten błyszczyk wygląda całkiem zachęcająco:) Jest taki naturalny, więc nadaje się na uczelnię/do szkoły:) No i całkiem fajne opakowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam już produkty tej firmy
    wpadnij do mnie http://g-kosmetyki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.