O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 12 września 2011

Dzisiaj kolejna szybka notka.. Pewnie zauważyliście, że notki nie pojawiają się już tak często jak w czasie wakacji. Wybaczcie, ale zaczął się rok szkolny i nie mam za wiele czasu. Nawet dla siebie :(

A więc:
 Po 1. Makijaż złoto + czerń (cień w musie essence + czerń z paletki sleeka OSS)



2. Współpraca z marką  SYNESIS







 Produktom przyjrzę się bliżej najpewniej w weekend :) Recenzja na pewno się pojawi.

3.Paczuszka z pachnącymi świeczkami też dzisiaj do mnie dotarła. Naprawdę ładnie pachną ;)

4.Ostatnio lubię się z tym lakierem, nie jest wymagający w użytkowaniu. Można coś szybko zmalować ;)
 


5.Rozdanie ;) Wygrać można to co na zdj + do tego wybieramy sobie dowolny produkt MACa ;)
Więc warto spróbować.
Link do notki: http://sheva-z-tokyo.blogspot.com/2011/09/rozdanie.html

7 komentarzy:

  1. ładny makijaz, ale bez pomalowanych rzęs traci minimum połowe uroku

    gratuluję wspólpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki ;) A rzęsy są pomalowane, tylko tego nigdy na zdjęciach nie widać :/ może dlatego, że nie macham aż tak tą szczoteczką i od wewnętrznej strony (góry?) nie maluję... ale na co dzień tusz jest normalnie widoczny ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaz ladny, a tuszu chyba nie widac bo zdjecia sa od gory lekko to raz, a dwa chyba nie obrabialas ich w programie (tak mi sie wydaje?) a aparat zamiast ladnej czerni pokazuje wyblakla szarosc :/ przynajmniej moj:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż, lubię takie szarości. Gratuluję współpracy, czekam w razie czego na recenzje ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki dziewczyny ;) Co do makijażu to rzeczywiście nie obrabiałam, właściwie prawie nigdy tego nie robię ;d A tuszu właściwie na żadnym zdjęciu nie widać :/ wiem, lipa trochę, ale postaram się to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byś sie wstydziła, nie pochwalilaś sie paczuszkami :) zapamiętam to sobie :D

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.