O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 29 września 2011

eveline bio Hyaluron 4D, liftingujący roll on pod oczy

Z racji paczki z kosmetykami eveline pojawiają się tu teraz recenzje produktów tejże firmy. Dzisiaj czas na bio Hyaluron 4D, liftingujący roll on pod oczy.

Produkt przyszedł do mnie w ładnym kartonowym opakowaniu zabezpieczonym folią. Lubię ten sposób zabezpieczania, przynajmniej wiadomo, że w sklepie nikt nam produktu nie obmacał i nie otwierał ;) Chciałabym, żeby cienie, tusze, szminki itd były pakowane tak samo.

Od producenta:
Stworzenie serii zostało zainspirowane technikami wypełniania zmarszczek kwasem hialuronowym w dermatologii estetycznej oraz innowacyjnym wykorzystaniem roślinnych komórek macierzystych w medycynie.
Liftingujący roll - on pod oczy Bio Hyaluron 4D to innowacyjna formuła z biokwasem hialuronowym oraz roślinnymi komórkami macierzystymi. Przynosi ulgę przemęczonym oczom oraz daje natychmiastowy efekt odświeżenia. Pobudza mikrokrążenie, zmniejszając cienie i obrzęki. Intensywnie nawilża, błyskawicznie ujędrnia i wygładza zmarszczki. Redukuje zarówno oznaki upływającego czasu, jak i symptomy zmęczenia, stresu i przepracowania. Rozświetla skórę wokół oczu sprawiając, że spojrzenie odzyskuje promienny blask.
Linia przeznaczona jest do pielęgnacji cery dojrzałej. 
(źródło:wizaz.pl).

Moja opinia:
Generalnie seria nie jest przeznaczona dla mnie, bardziej odpowiednia byłaby do skóry młodej, skłonnej do wyprysków... no, ale mówię: spróbuję, wygląda fajnie.
  
Aplikujemy kosmetyk za pomocą metalowej kulki. Działa ona dobrze, nie zacina się, produkt się nie wylewa. Jest to według mnie całkiem higieniczne rozwiązania, nie trzeba nigdzie grzebać paluchami ;)

Jeśli chodzi o działanie i efekty... Tak jak już pisałam seria nie jest przeznaczona dla mnie, nie mam ani zmarszczek ani cieni pod oczami. Korektora używam raczej dlatego, że wolę nałożyć tam kosmetyk do tego przeznaczony, niż np ciężki podkład. Ale do rzeczy... Roll on stosuję zazwyczaj rano i wieczorem. Daje przyjemne uczucie chłodzenia, nawet bez wstawiania go do lodówki. Generalnie lubię sobie pojeździć taką kuleczką pod oczami ;d
Kosmetyk dobrze się rozprowadza na skórze, nic nie wycieka, nie zostawia też tłustego filmu, tak jak to robią kremy. Produkt nie uczula, nie podrażnia i nawilża. Czasem, gdy zastosowałam krem to rano oczy mnie szczypały? nie wiem czy to jest dobre słowo, ale otworzenie ich nie było niczym przyjemnym... a tutaj tego nie ma. Można go nakładać rano, pod makijaż. Wchłania się dosyć szybko, a korektor dobrze się na nim trzyma...
No i ostatecznie jest to jeden z tańszych kosmetyków. Kosztuje 13 zł i myślę, że może być tańszą alternatywą garniera, którego koszt to 30-40 zł.
Mimo, że nie mam problemów ze zmarszczkami itp to myślę, że dla samej przyjemności używania kupię ponownie ;)


Dziękuję serwisowi lamode.info i firmie eveline za możliwość przetestowania kosmetyku i zapewniam, że nie wpłynęło to na moją opinię ;)

8 komentarzy:

  1. Świetna kulka :) Sama bym chętnie wypróbowała i zobaczyła czy da coś na moje worki pod oczami. Całe szczęście,że nie jest droga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy, wydaje się warty wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tylko gdzieś na niego trafię to kupię! Wydaje się fajny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się interesujący, kuleczka kusi, ale ja mimo wszystko wolę nie używać kosmetyków, które nie są przeznaczone do mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  5. Roll on kusi, fajnie byłoby się schłodzić taką kuleczką, ale wolę nie używać kosmetyków nie przeznaczonych dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się ciekawe. Jak tylko na niego wpadnę to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam.Uzywam go od dwóch miesięcy i szczerze jestem nim zachwycona:) Rewelacyjnie zmniejsza opuchliznę oczu. Nie wiem jak z cieniami pod oczami bo nie mialam nigdy. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  8. mama ma poprubowalam mam 30 lat a ponoc seria dla 40 stek ale bardzo przyjemny i tani nawet dla samego masazu warto

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.