O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

środa, 14 września 2011

maska miętowa synesis + mini zakupy

Jak już pisałam dostałam paczkę od firmy SYNESIS. Nie wytrzymałam i musiałam przetestować chociaż jedną rzecz: maskę miętową-ze strony wyczytałam, że jest to nowość ;)

Według producenta:
"Maska miętowa to produkt silnie odżywczy, nawilżający i łagodząco-kojący. Kosmetyk ma także działanie liftingujące i przeciwzapalne, a mikroelementy w nim zawarte korzystnie wpływają na odtruwanie skóry. Maska ma orzeźwiający, wyraźnie miętowy zapach oraz bardzo przyjemną, gęstą, kremową konsystencję. "



Według mnie:
Muszę powiedzieć, że ogólnie zgadzam się z opisem... ale po kolei ;)
Pierwsze co się rzuca w oczy po otworzeniu opakowania to kolor. Maska jest miętowa, a więc zielona. Ma też charakterystyczny miętowy zapach. Wyczuwalny, ale nie drażniący.
Konsystencja kosmetyku rzeczywiście jest gęsta i kremowa, ale nie miałam problemów z aplikacją.
Co do działania-buzia jest miękka i miła w dotyku, nawilżona. Po nałożeniu czuć lekkie chłodzenie. Podoba mi się ten efekt. Co do działania liftingującego to się nie wypowiem, jeszcze nie potrzebuję liftingu ;) Także nie wypowiem się o odtruwaniu skóry i działaniu przy regularnym stosowaniu-z prostej przyczyna, dostałam próbkę i użyłam jej raz, ale za to grubą warstwą ;)

Ogólnie fajny produkt, jedynie cena wysoka (wyczytałam na stronie), bo 74 zł za 50 ml.

Dziękuję firmie SYNESIS za przesłanie mi produktów do przetestowania i zapewniam, że nie wpłynęło to na moją ocenę.

No i na koniec mini-zakupy, a właściwie zakup. Lakier do paznokci essence colour & go 34 walk of fame. Jak pomaluję pazurki to dodam swatche ;)


7 komentarzy:

  1. Lubię miętę, aż bym się na taką maskę skusiła :). A kolor lakieru bardzo fajny. Ogólnie lubię lakiery z essence.

    OdpowiedzUsuń
  2. Milusio wygląda ta maseczka, zajde do Ciebie to może dasz mi powąchać ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli nie tak samo, jak u mnie ;P bo mi ta baza nie odpowiada... jest warta 5zł wg mnie :/ i bardzo żałuję, że wydałam te 17... już ją wystawiłam na all

    OdpowiedzUsuń
  4. chodziło mi o zamianę tych samych baz ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten lakier ma cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.