O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 26 września 2011

post zdjęciowy

Dzisiaj notka bardziej zdjęciowa ;) Swatche, pytanie i coś jeszcze ;)

Na początek chciałam Was zapytać o zdanie ;)
Otóż kupiłam sobie kiedyś nad morzem błyszczyk z editt za 5 zł. Ogólnie jest fajny, dobrze się trzyma, ma wygodne opakowanie, może lekko klei, ale w sumie nie ma większych wad... Z tym, że ma mnóstwo drobinek, jest to właściwie przezroczysty błyszczyk z drobinami... I pytanie: jak podoba Wam się taki efekt? Używać, nie używać ?

Tutaj dość gruba warstwa:

 Następnie to, jak wyglądają na oku poszczególne tusze (maybelline oraz rimmel + essence, z tym, że to już końcówki tych dwóch ostatnich, więc je tak męczę ;)):

Oraz mój dzisiejszy zakup: pędzel do różu z catrice. Wypróbowałam go raz i chyba znalazłam pędzel idealny, również do moich słabo napigmentowanych róży;)

Jego cena to 15,99 zł.

19 komentarzy:

  1. Wow, ten błyszczyk serio super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się ten błyszczyk podoba, ale na zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. blyszczyk powala! nie przepadam za takimi blyszczacymi, ale tutaj tego jest mnostwo! nosic nosic!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tym błyszczyku z editt ;).
    Jakbyś go już nie chciała to z chęcią go przygarnę ;p.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tym błyszczyku z editt ;).
    Jakbyś go już nie chciała to z chęcią go przygarnę ;p.

    OdpowiedzUsuń
  6. Używać, bardzo ładnie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje zdjęcia :) Ja tam bym tego błyszczyka używała śmiało,ale wiesz,że ja lubie błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki dziewczyny za opinie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Błyszczyk jest bardzo fajny :) I podoba mi się pędzel, ale ostatnio zakupiłam ten z essence z nowej kolekcji i też jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się akurat błyszczyk średnio podoba, ale ja ogólnie za błyszczykami nie przepadam. Ach, catrice! Kolejny plus na ich liście produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten pędzel z Catrice wygląda zachęcająco,muszę się przejść kiedyś do drogerii i go nabyć, bo zaczęłam używać róży, a tymi pędzelkami, które są do nich dołączane, nic nie da się porządnie nanieść...
    Co do błyszczyka, jest okay jeśli chcesz tylko zaakcentować usta, a oczy są bardzo delikatnie pomalowane. Ja nie lubię takich drobinek, ale to dlatego że mam inne usta, chodzi mi o mój naturalny odcień warg, który jest ciemnoczerwony, gdybym użyła Twojego błyszczyka, wyglądałabym dziwnie. Tobie pasują, bo masz dość jasny naturalny kolor warg:)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie ten błyszczyk nie leży.. pędzlek do różu wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Błyszczyk piękny, trzeba przyznać ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki dziewczyny za kolejne opinie ;) Zajrzę do wszystkich pewnie w weekend ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podoba mi się efekt tego błyszczyku, ale to ty masz się w nim dobrze czuć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super błyszczyk ! :*

    zapraszam do mnie + będzie mi miło jak zostawisz komentarz i dodasz do obs .:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się efekt tego błyszczyka ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.