O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

niedziela, 18 września 2011

sudocrem + biedronka + makijaż

Pierwszy punkt notki: zakup z biedronki ;) Tyle osób o tych żelach pisało, więc postanowiłam sama przetestować. Wzięłam ten peelingujący do cery mieszanej/tłustej. Możecie za jakiś czas spodziewać się recenzji.


2) makijaż. Paletka sleek OSS + eyeliner w żelu essence. Bardziej w celu zastosowania eyelinera, niż jakiegoś artystycznego malowidła ;d Ogólnie eyelinerem jestem zachwycona i chyba będę go używać codziennie ;)
Pamiętam, że ktoś mnie kiedyś pytał, czy dwufazówka z ziaji da radę go zmyć. Wtedy nie odpowiedziałam, bo nie miałam tego eyelinera, teraz mam i odpowiadam-da radę ;)




3) Sudocrem. Naczytałam się o nim naprawdę dużo. Miał być to cud, który wysusza mimo, że nawilża i redukuje niedoskonałości. I co? i nic. Na niedoskonałości nie pomógł, w ogóle żadnych efektów nie ma po jego zastosowaniu.

11 komentarzy:

  1. Tego peelingu nie miałam, za to uwielbiam micel z BB. :) Mój hit, i zaraz odkrycie tego roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tego peelingującego zelu nie miałam,ale ostatnio czytałam, że nie jest za dobry

    sudocrem kiedys kupiłam, bo miał łagodzic podraznienia i tez się z nim nie polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak Sudocrem na syfki,ale na jakieś zaczerwienienia, czy na ugryzienia owadow jest bardzo dobry, sama stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a na mnie wcale nie działa.. chociaż owady w tym roku mnie raczej nie tykały ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż :) O Sudocremie też dużo słyszałam, ale nigdy jakoś mnie nie kusił ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten żel peelingujący jest super :) Ja jestem z niego bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny makijaż, śliczna kreska Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki ;) W końcu coś mi zaczyna wychodzić, bo wcześniej to nic... wiem już dlaczego-nie miałam eyelinera w żelu ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. a na mnie sudocrem działa rewelacyjnie, wypryski znikają, ale niestety przesusza

    OdpowiedzUsuń
  10. ten żel beznadziejny, trzeba dużo go nakładać na twarz a i tak słabo się pieni. Wydaje mi się że nie oczyszcza za dobrze.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.