O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 22 września 2011

tusz eveline volume celebrities + info

Dzisiaj notka informacyjna i recenzyjna ;)

Po 1 ostatni przyszło do mnie kilka paczek, więc sezon testowania czas zacząć, możecie spodziewać się paru recenzji w najbliższym czasie. Ciekawe czy listonosz nie ma już dość przynoszenia do mnie paczek ;d
A dzisiaj będę mówiła o tuszu eveline volume celebrities, w kolorze czarnym.
  
Więc tak:
+tusz nie skleja,
+nie osypuje się
+nie znika w ciągu dnia
+ma dobry, czarny kolor
+szczoteczka jest plastikowa/silikonowa. W sumie dla jednych to może być plus, a dla innych minus ;)
+na pewno nie jest drogi
+nie podrażnił mnie ani nie uczulił
+nadaje się dla osób noszących soczewki-nie ma takiej informacji na opakowaniu, piszę z własnego doświadczenia.

Opakowanie całkiem spoko, tuszu jest 7 ml, więc chyba standardowa ilość.



Moje oczy bez tuszu. Jak widać rosną jak chcą i w jaką stronę chcą, krzyżują się, są jasne. Ale generalnie od tuszu dużo nie wymagam. Ma nie sklejać i dawać fajny efekt ;)


Tutaj na niektórych zdjęciach jedna, a na niektórych 2 warstwy tuszu. Jak dla mnie efekt jest fajny, nie wymagam więcej od maskary na co dzień w takiej cenie. Zresztą w ogóle nie potrzebuję niczego więcej. 

Dziękuję serwisowi lamode.info i Pani Renacie za możliwość przetestowania kosmetyku i zapewniam, że nie wpłynęło to na moją opinię ;)

Drugi punkt programu to informacja o paczce od pixie cosmetics. Dostałam puder immediate beauty powder oraz mnóstwo próbek, wszystko pięknie zapakowane jak widać. Dzięki Pani Sylwii mogłam wybrać sobie kolor (najjaśniejszy oczywiście). Poza tym wszystko co związane z wysyłką organizowała ona sama-dziękuję ;)

Możecie spodziewać się w najbliższym czasie wielu innych recenzji-zarówno kolorówki jak i pielęgnacji. Nie dodaję notek co dziennie, tak jak w czasie wakacji, ale sami rozumiecie... ;)

15 komentarzy:

  1. całkiem fajny efekt daje ten tusz :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. puder kupilaś czy dostałaś do zrecenzowania?:)
    ciekawa jestem jak się ma do starszej wersji

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny daje efekt, ale ja wolę większe i gęstsze szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tusz widze,że warty zakupu;)
    a i polepszyła się jakość zdjęć czym robisz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Na krawędzi-dostałam ;)
    Majorka-nie zmieniłam aparatu, kwestia zdjęć po prostu, a robię zdjęcia sony alfą 350 (lustro) ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Loving the mascara. So neat and clump free. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten tusz z Eveline całkiem fajny. Sama mam inny z tej firmy i jestem z niego naprawdę zadowolona, bo daje naturalny efekt:)
    Co do paczuszki z Pixie to przepięknie zapakowana:) Jak taki fioletowy kwiat;)
    Jeśli to nie tajemnica, to jak zostałaś testerką różnych marek? Stało się to za sprawą popularności bloga, czy po prostu sama piszesz do tych firm?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karminowe usta-piszę sama maile do firm. Musiałabym być naprawdę super znana, żeby firmy same do mnie pisały ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę tego podkładu Pixie, czaję się na niego już od dawien dawna, ale cena mnie przeraża :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Chochliku, musisz mieć naprawdę niezwykłą zdolność przekonywania, bo często u Ciebie widzę produkty, które dostałaś do recenzji;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, wcale nie tak często ;) To co dostałam to 2 produkty z synesis, 1 z rimmela i teraz mam eveline i jakieś próbki ;)Inni mają dużo więcej ;p
    Ale ogólnie cieszę się, że udało mi się chociaż te współprace nawiązać ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze powiedzieć,że ten tusz wygląda leiej na żywo na Twoich rzęsach, niż na zdjęciach, ale i tak jest boski :):*
    Gratuluje współpracy

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten tusz wygląda bardzo ekskluzywnie :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.