O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 1 września 2011

zakupy 01.09.11

 Dzisiaj udałam się do drogerii w celu poprawienia sobie humoru po jakże okropnym rozpoczęciu dnia ;)
Stał się cud, ponieważ dorwałam limitowankę essence ballerina backstage. Cud, ponieważ limitowanki nigdy do mojego miasta nie dochodziły.

Kupiłam róż w kremie, kolor 01 prima ballerina, cienie w kremie w kolorach 01 dance the swan lake oraz 02 pas des copper. 






Oraz puder essence mattifying compact powder w kolorze 07 translucent. Wydaje się odpowiednio jasny, zobaczymy jak się będzie sprawował.





Cienie kosztowały 6,99zł, róż 11,99zł, a puder 12,99 zł.
 Oczywiście jak widać z cieni ktoś postanowił sobie zrobić tester, żałuję, że nie odkręciłam ich w drogerii :/ Ludzie kochani no.. nie ma informacji, że to tester to NIE ODKRĘCAJ i NIE DOTYKAJ, NIE GRZEB PALUCHEM! Przecież ktoś to potem kupi jako pełnowartościowe produkty za pełnowartościową cenę :/

8 komentarzy:

  1. Dlatego ja zawsze odkręcam i sprawdzam, czy ktoś sobie testera nie zrobił z nowego kosmetyku...:/
    Ładne zakupy, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie puder:) czekam na kilka słów o nim:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne kolorki! Ja niestety dostępu do Natury nie mam, więc nawet sprawdzic nie mogę tych produktów, a szkoda bo wygladają ciekawie;)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladna poprawa nastroju :) A ja do dzis nie umiem koloru rozu dobrac ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mnie to denerwuje, ludzie to chamy jednak :/
    Czekam na recenzję pudru, bo też mnie kusi, wydaje się jasny, ale nie wiadomo, jak to będzie na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. róż w musie bardzo fajny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrrr, nie cierpię takich ludzi. PO COŚ CHYBA SĄ TESTERY?!

    Fajne zakupy, z cieni na pewno będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się róż, to mój odcień. Chyba muszę do Superpharmu podejśćm, tam dochodzi więcej limitowanek;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.