O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 28 października 2011

catrice swatche

Jako, że nie miałam dzisiaj przez pewien czas co ze sobą zrobić i gdzie iść (czekałam na transport) to wybrałam się.... do drogerii oczywiście ;) Obmacałam chyba wszystko co stało, w dodatku wymaziałam się i zrobiłam swatche ;)
Na odstrzał poszły korektor i podkład z catrice: Re-Touch Light-Reflecting Concealer 010 ivory oraz infinite matt 010 light beige, czyli w najjaśniejszych kolorach.
2 zdjęcia są z internetu (wyszukiwarka google), a 3 moje, w czym jedno w dość ostrym słońcu.
 Myślę, że być może podkładem się w przyszłości zainteresuję, mimo, że na innych zdjęciach w necie wydaje się być ciemniejszy...
Wybaczcie jakość, ale nie noszę ze sobą wszędzie aparatu, więc zdjęcia są wykonane telefonem ;)

12 komentarzy:

  1. ile kosztują te produkty Catrice? i jak porównasz podkład względem Revlona CS? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że podkład coś ok 25 zł, a porównania nie mam niestety, bo zdjęcia robiłam od razu po wyjściu z drogerii ;( potem jeszcze czekałam na transport i dopiero pojechałam do domu, więc nie chodziłabym z umazaną podkładem i korektorem ręką ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale może mi się kiedyś uda wyciągnąć od pani w drogerii pozwolenie na małą odlewkę do własnego pojemniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam inne pytanie - jaki masz telefon? :D przeciez te foty sa b.dobrej jakosci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nokia 5530, taki: http://nokautimg1.pl/p-0d-8e-0d8eac37f08d53a1792a99d1d4c31812500x500/telefon-nokia-5530-xpressmusic.jpg ;) W sumie może zrobię jakiś wpis o gadżetach tj telefon, ipod itp ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrob zrob, przeciez my internautki uwielbiamy ogladac zdjecia czegos, co mozemy kupic :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znoszę podkładu Catrice brrr.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przynajmniej na zdjęciu nie wydają się być aż tak tragicznie ciemne, ale nie wiadomo, jakby się sprawowały po kilku godzinach, czy by się nie utleniły. Widzę, że jedna z "plam" jest trochę pomarańczowawa. To, co masz wyżej, na palcu, to korektor czy podkład? Czy to samo tylko kwestia światła?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na każdym zdjęciu jest wszystko w tej samej kolejności, tak jak podpisałam na ostatnim ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma to jak zdjęcia w drogerii :P

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia były robione przed drogerią, na zewnątrz ;d

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.