O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

piątek, 14 października 2011

Cień kameleon + tag

Dzisiaj o moim nowym nabytku-wszyscy go mają, więc musiałam ;) Mianowicie jest to cień catrice o jakże ciekawej nazwie 410 C'mon Chameleon!. Jest go 2g, podobno jest odpowiednikiem cienia club z MACa. W każdym razie z tytułu jego posiadania mam dla Was dzisiaj duuuużo zdjęc ;)
Swatche:

 Cień w zależności od światła wygląda na brąz lub zieleń.

Jednak na mojej powiece wygląda jak.. brąz. Nie wiem, może ja nie umiem go używać (zrobiłam to dzisiaj 1 raz), może trzeba to robić jakimś specjalnym sposobem ? ;> Jeśli wiecie dajcie znać ;)


 Kolejna sprawa na dziś to tag: Tell me about yourself award.
Zostałam otagowana przez Yasinisi oraz Senctuary of beauty, dziękuję Wam bardzo dziewczyny ;*

Zasady:
- napisz kto przyznał Ci nagrodę
- napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
- nominuj 15 blogerek
7 faktów o mnie:
1.Uwielbiam grać w siatkówkę.
2.Bardzo lubię robić zdjęcia.
3.Poza angielskim uczę się też rosyjskiego-na dole macie literka po literce adres mojego bloga-dokładnie to, jak jest podpisane zdjęcie ;)
4.Właśnie zapisałam się na prawko.
5.Jestem leworęczna.
6.Jestem jedynaczką.
7.Mogę pochłonąć dowolną ilość ogórków kiszonych, ewentualnie takiej kapusty ;d

Taguję:Womanland
Kreskę
Aasieek
Fashion beauty love
Lusterko-em

Blogów jest 5-otagowałam te, których wcześniej nie widziałam na listach, a poza tym przy liście 15 blogów tag szybko by obiegł blogowy światek, także zabawa będzie trwała dłużej ;)

27 komentarzy:

  1. Kusicielka... Teraz już na pewno kupię ten cień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzę o kameleonie ale w Poznaniu Catrice brak :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie- świetny! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wy mnie cały czas kusicie, więc i ja czasem muszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też go mam :) piękny jest skubaniec, trzeba mu to przyznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda na Twojej powiecie, podoba mi się efekt, choć wiem, że nie o takowy Ci chodziło;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no właśnie będę musiała pokombinować z nakładaniem, może uzyskam mieniący się kolor ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Chochliku wydaje mi się że tu jest rada na Twoje opanowanie kameleona :D

    http://www.youtube.com/watch?v=JWGu6dQvjg4

    To akurat cień MAC-a,ale w stylu naszego Catricowego i dziewczyna mówi że nie wolno go rozcierać na początku,tylko wklepywać bo przejdzie właśnie w brąz i uzyskasz efekt którego wcale nie zamierzałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja go właśnie na początku wklepałam płaskim pędzelkiem i był może leciutko zielony, ale ta warstwa się jakoś zdarła? i zrobił się cały brązowy :( No nie wiem, będę musiała z nim popracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten fakt z kiszonymi ogórkami mnie rozweselił, ja natomiast uwielbiam surowe ogorki, ale raczej takie 'domowe' niż szklarniane itp :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz może porównanie jak wielkością wypada cień catrice w porównaniu z kwadratowymi Inglotami?:) Zmieściłby się do paletki na kwadraty?

    OdpowiedzUsuń
  12. A miałaś oszczędzać :) Cień wygląda naprawde ślicznie :):*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oszczędzać, tylko więcej nie kupować ;p

    No, ale od teraz już koniec ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś oTAGowana :)

    http://xoiknowyoulovemexo.blogspot.com/2011/10/tag-10-pytan-kosmetycznych-od-majorki.html

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się :) wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny kolor:)
    Zapraszam do mnie www.koloorowoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem fajny kolor tego cienia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. może kiedyś się skuszę na zakup jakiegoś cienia z
    catrice ale jak wiem to kosztują jakieś 13 zł więc tyle co Inglot więc nie wiem czy się opłaca.

    Zapraszam na Rozdanie

    http://blizniaczki09.blogspot.com/2011/10/to-juz-czas-na-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  19. To nie dużo się pomyliłam :)

    Dziękuję .Ja tez obserwuje bo bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój ostatni ulubieniec :)!
    Rewelacyjne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  21. O czyli podobny jak ten z Mac'a Club

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się kolor tego cienia, tez jestem jedynaczką;)

    OdpowiedzUsuń
  23. aż zrobiłaś mi ochotę na kapustę kiszoną :p

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.