O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

czwartek, 6 października 2011

GLITZ w akcji

Dzisiaj w sumie nic ciekawego ;) Powiem Wam tylko parę rzeczy... Ogólnie zastanawiałam się jak mogę wykorzystać ten niebieski cień (GLITZ) i coś tam dzisiaj mi zaświtało. Nie chciałam, żeby mój dzisiejszy makijaż był znów w brązach, żeby nie był znów taki sam i nudny (chociaż w sumie lubię nudne makijaże w brązach, ale wiadomo czasem trzeba zmalować coś innego ;)). Więc zrobiłam sobie kreskę tytułowym cieniem-wiem, nic odkrywczego, ale w sumie wygląda ciekawie ;)
 Później jednak przyszłam do domu i tak sobie pomyślałam, że całkiem ciekawie może też wyglądać w wersji mocniejszej, może być też na wieczór. Więc pomalowałam całą powiekę, dodałam trochę czarnego w zewnętrznym kąciku... Co myślicie, dobrze to wygląda? I jak w połączeniu z niebieską tęczówką? ;>

Ostatni punkt notki to pędzel do pudru/podkładu ELF. Co prawda nie ja będę go używać (zamówiłam mamie) i recenzja się nie pojawi, ale chciałam Wam pokazać jak ten pędzel wygląda, może kogoś zainteresuje ;)

16 komentarzy:

  1. Ładny makijaż. Super ci w tym cieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dla mnie on jest szary bardziej niz niebieski:) U Ciebie na oku mi się podoba, ja jakoś u siebie niekoniecznie się widzę w takich makijazach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. On w sumie taki szaro-niebieski jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Od czasu do czasu lubię taki mocniejszy :) Z pazurem ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. jest to chyba najmniej używany cień w mojej paletce, również wolę jakieś brązy ;) ale może kiedyś skusze sie na całą powiekę z nim bo wygląda ciekawie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też myślałam, że wcale go nie będę używała, ale w sumie czasem kreskę zrobię na górnej albo dolnej linii wodnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor fajny i bardzo nadaje sie na smokey, co za tym idzie bardziej bym roztarla granice, szczegolnie gorna i dodala kreske przy rzesach, zeby wyostrzyc spojrzenie. Ciekawy makijaz mozna wymalowac tylko jednym cieniem, ale mozna fajnie postopniowac jego intensywnosc :)

    co do pedzla - mam i bardzo go lubie :) tylko drewniana raczka sie dosc szybko odkleja... co nie znaczy, ze dalej go nei mozna uzywac, wprost przeciwnie - jest nawet wygodniejszy, bo krotszy.

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na makijazyki i nie tylko
    artlook4u.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze Ci w tym cieniu, pięknie podkreśla kolor Twojej tęczówki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow i love this palette! nice post:)
    im following u now, would love if u follow back:)
    rakhshansblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda fajnie, ale za słabo roztarłaś granice. A ten pędzel jest idealny! Nakładam nim podkład - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię tę paletkę. :) jestem z niej zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  12. Choch, kiedy zrobisz post pt. "Jak mieszkają moje kosmetyki"? :D Uwielbiam takie posty ale ze względu na specyfikę mojej twórczości, nie mogę się za bardzo w to bawić ;) Ale chętnie oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogę się pobawić, zobaczymy co mi wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tylko jedną paletkę Sleek i jest to właśnie ta.Pędzel elfa wydaje się być fajny:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.