O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

poniedziałek, 24 października 2011

jesienny ponurak

 W szkole byłam pomalowana jedynie cieniem oriflame... jednak postanowiłam, że na wykłady (prawko) pokombinuję i zmaluję jakiś jesienny makijaż (co u mnie oznacza raczej ciemniejsze i dość ponure makijaże, chociaż nie tylko). I oto jest ;)
Generalnie nic trudnego, ale w sumie mi się podoba.
Wykonanie:
Cała powieka oriflame latte, reszta to cienie z paletki oh so special: w załamaniu BOXED, na linii rzęs delikatna kreska NOIR, w zewnętrznym kąciku oraz lekko w załamaniu również NOIR, na dolnej linii rzęs NOIR + GIFT BASKET, ale tego za bardzo nie widać. Możliwe, że trochę się zmyło pod wpływem białej kredki (essence), a i ja trochę przetarłam palcem, bo efekt wydał mi się na początku za mocny.
Zdjęcia są bardzo podobne, ale skoro już zrobiłam to wstawię chociaż parę ;)
A u Was jak wygląda jesienny makijaż? Też już nie szalejecie tak z kolorami, stawiacie na brązy, szarości i czernie ? ;>

  + jeszcze informacja o rozdaniu ;)
Do wygrania róże sleeka, więc warto.

Link do notki: http://kittiesreviews.blogspot.com/2011/10/wygraj-3-roze-sleek.html

13 komentarzy:

  1. Ja tam zawsze szaleje z kolorami bez różnicy jaka pora roku :) Makijaż bardzo fajny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałaś o tym, żeby trochę bardziej podkręcać rzęsy? Czy po prostu nie chcą współpracować? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie nie chcą :( Nie mam zalotki co prawda, ale nie ważne czym je przejadę-ręką, tuszem, czy patyczkiem kosmetycznym (?) to i tak zaraz będą proste :( Nie wiem, może dlatego, że są dość długie..

    OdpowiedzUsuń
  4. I poza tym tych rzęs mam tak jakby 2 rzędy to tez może dlatego ;d Ale nie walczę już z nimi, na co dzień widać, że są podkreślone i czarne, tylko zawsze na zdjęcia coś nie bardzo to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie Ci wyszło, pomimo tego że wybrałaś raczej ponure kolory, to wyszło bardzo naturalnie:)
    Ja też ostatnio mam fazę na brązy, nawet na uczelni zdarzy mi się pojawić w jakimś. Wczoraj zrobiłam sobie brązowo-czarny smoky eyes i wyszedł mi:) Aczkolwiek z czarnym okiem na uczelni raczej się nie pojawię;) Mam jakieś takie dziwne opory:) A paletka Oh special ze Sleeka jest świetna na jesień i na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki ;) Ja teraz wyjdę już chyba we wszystkim, widzieli mnie już w całych czarnych oczach, z kredką, eyelinerem, w brązach, szarościach, czerniach, różu i innych kolorach ;d
    Trzeba się przełamać i eksperymentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chochlik, potrzebuję rady! Trochę to nie w temacie tej notatki, ale bałam się, że pod właściwym (starym) postem - zaginę.
    Wiem, że testowałaś podkład Revlona PR 001 ivory. Czy ten kolor jest rzeczywiście taki bardzo różowy? Chcę nabyć jakiś produkt tej firmy, ale ciężko z kolorem... a bladziuch jestem.

    OdpowiedzUsuń
  8. cień ribbon bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc to ja na początku nawet tych różowych tonów nie zauważyłam ;) Da się je oczywiście zobaczyć, ale na mojej skórze jest raczej neutralny, ani zbyt różowy ani zbyt zółty.

    Generalnie kiedyś miałam o nim trochę gorsze zdanie, ale po zostawieniu go i ponownym odgrzebaniu raczej się lubimy ;d Używam go od może 2 mscy prawie codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny makijaż :) Ja niestety do szkoły nie mogę się malować. ;( Ewentualnie po szkoilę maluje powieki na różowy/niebieski lub odcienie brązowo-miodowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.