O mnie

Moje zdjęcie
Wszystkie zdjęcia i opinie są mojego autorstwa i NIE zgadzam się na ich kopiowanie. Pamiętaj, że kradzież jest karalna. Chochliki kornwalijskie-irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania.Wydające przenikliwe,wysokie,tylko dla nich zrozumiałe odgłosy.Sprytne,magiczne stworzenia o bardzo złośliwym usposobieniu i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów :)

sobota, 1 października 2011

makijaż dla okularnic krok po kroku

Witajcie ;) Postanowiłam zrobić dzisiaj mój pierwszy w życiu step ;) Tym razem wymyśliłam sobie makijaż dla okularnic, chociaż równie dobrze może być noszony bez okularów ;) Ja sama mam wadę wzroku, pisałam już o tym wcześniej, a także pojawił się post o soczewkach. Mam wadę niewielką, bo -0,75, ale zobaczycie jak taki makijaż wygląda 'w oprawkach' ;) 
Wiele osób generalnie myśli, że jak okulary to już koniec, tylko biały/cielisty cień i nic więcej, bo oprawki grube, bo to źle wygląda itp. Ja jednak lubię, jak to oko spod okularów jest dość wyraziste i nie ginie za oprawkami ;)

No to zaczynamy, pierwsza propozycja jest z połyskiem, świecąca, ale w sumie w miarę delikatna:
1.Na całą powiekę nałożyłam biały cień w kremie/musie essence ballerina backstage
 2. Matowym brązowym cieniem (z paletki bell fashion & mat) robią sobie w zewnętrznym kąciku coś w rodzaju literki V.
3. Aplikuję na środek powieki połyskujący cień z plaetki sleeka oh so special o nazwie ORGANZA. Jest to jak dla mnie bliżej niezidentyfikowany kolor, ni to brąz, niż róż.
 3.Wszystko ładnie rozcieram i dodaję w kąciku i załamaniu kolejny kolor sleeka GIFT BASKET. Jest to coś na kształt brązowo-rudego z połyskiem.
 5. Rysuję na linii wodnej białą kreskę. Otwiera i ożywia oko.
 6.W zasadzie można wszystko zostawić tak jak wyżej, ale można też dodać brązową kreskę. Narysowana eyelinerem w żelu essence. Oczywiście tuszujemy też rzęsy ;)
 7.Zdjęcia końcowe ;)
 Niestety dopiero po zgraniu zdjęć zobaczyłam, że mam brudny zewnętrzny kącik, wybaczcie :(

Druga propozycja, tym razem matowa, niewiele czynności trzeba wykonać ;):
1.Początek wygląda dokładnie tak samo. Biały cień w kremie i brązowy cień nakładany w sposób przypominający literkę V. Tym razem użyłam innego, takiego szaro-burego brązu z bell satin mat nr 147.
  2.Dokładam w zewnętrznym kąciku czarny matowy cień.
3.Wszystko ładnie rozcieram, dokładam jeszcze trochę czerni i tuszuję rzęsy.
 4. Można zostawić to tak jak wyżej, oczywiście z białą kredką na linii wodnej, a można jeszcze dodać kreskę eyelinerem. Brązowym, tym samym co w poprzednim makijażu.
  5.Efekt końcowy ;)


Używane kosmetyki i pędzelki:
Porównanie dwóch makijaży
Na twarzy nie mam ani podkładu, ani korektora, makijaż zrobiłam zaraz pod wstaniu, a zaraz potem zmyłam, bo nigdzie dzisiaj nie wychodzę.Próbowałam omieść cieniem okolice pod oczami, ale jak widać wlazł tylko w zmarszczki, których nie ma ;d
W każdym razie dobry korektor pod oczy jest ważny, bo okulary skupiają uwagę właśnie na nie ;)

Jeśli coś jest nie tak to nie bijcie, to mój pierwszy step i mam nadzieję, że chociaż trochę się spodobał ;)

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny makijaż wg mnie :)
    białego kajala również używam i jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny :> Ja nie mam wady wzroku, ale siostra także ma -0,75

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny, ja na co dzień wybieram soczewki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne makijaże. Noszę okulary, więc na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Choch, fajnie, ze wzielas sie za tutoriale. Mniekiepsko wychodzi malowanie sie, mam tlko jeden pedzel do cieni i to kupiony bez przemyslenia ;) A juz totalnie gubie sie jak trzeba uzyc wiecej niz 1 cienia i przy zwrotach typu 'malujemy w zalamaniu' :D jak bedziesz robic cos w brazach, to sprobuje sie poduczyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno pojawi się tu więcej brązów, bo w większości takich kosmetyków używam ;) ewentualnie szarości oraz inne cienie z paletki sleeka ;d Także zapraszam i zachęcam do ćwiczeń ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny makijaż :)
    Ja też jestem 'okularnicą', ale niestety moja wada to -3 i ciągle się pogłębia ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż ładnie wygląda zza okularów ;-)
    Zostaw soczewki i wróć do okularów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba są dla mnie super, wypróbuję! Jestem okularnicą :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że Wam się podoba ;) A okulary? może kiedyś, na razie zostaję przy kontaktach ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. dobry tutorial :) mam podobne okulary, też czarne i też 'bez dołu oprawionego', pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale moje okulary są brązowe ;) Widać to na ostatnim zdjęciu ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. W ogóle strasznie mi się podoba Twój makijaż, chodzi mi o dobór cieni;) Nie wydaje się zbyt trudny i posiadam podobne cienie, więc jutro podziałam:) Efekt bardzo naturalny;)

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki Chochliku :* muszę sobie kupić odpowiednio miękką kredkę do linii wodnej - próbowałam cieniami, ale w ogóle ich nie widać, a oczy mam bardzo wrażliwe, więc to musi być coś łatwego do rozprowadenia. Bardzo fajny, przejrzysty step :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Próbujcie, próbujcie ,cieszę się, że Wam się podoba ;)
    Co do kredek ja mam tylko tą jedną z essence, więc się za bardzo nie wypowiem :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny makijaż. Ja maluje sie podobnie. Również nosze okulary. Jednak nie mogę przekonać się do białej kredki na linie wodna bo boje sie podrażnienia oka.

    OdpowiedzUsuń

Hej! ;) Bardzo mi miło, że tu jesteś ;) Cieszę się z każdych odwiedzin, a jeszcze bardziej z komentarzy. Zawsze odpowiadam na pytania i maile. Wszystkie komentarze, które zawierają wulgaryzmy, linki do blogów albo są obraźliwe będą usuwane.